کد خبر : 2078229 | 29 مهر 1403 ساعت 17:56 | 32.9K بازدید | 38 دیدگاه

کاپیتان استقلال هم مسافر دبی شد

سیدحسین شماره یک استقلال در آسیا (عکس)

پس از برطرف شدن مشکلات با رئیس هیئت مدیره، سیدحسین حسینی نیز عازم دبی شد.

سیدحسین شماره یک استقلال در آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سفر سیدحسین حسینی به همراه اعضای تیم استقلال به امارات برای بازی حساس با النصر در حالی انجام شد که حواشی زیادی پیرامون او وجود داشت. پس از بازی با هوادار بود که کاپیتان استقلال به وضعیت قراردادش اعتراض کرده و از هلدینگ خلیج فارس به شدت انتقاد کرده بود. این اعتراض‌ها فضایی چالش‌برانگیز برای او ایجاد کرد.

پس از بازگشت تیم ملی از امارات و در آستانه بازی استقلال با ذوب‌آهن، اتفاقات عجیب‌تری رخ داد. شهریاری، رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال، در تصمیمی ناگهانی اعلام کرد که سیدحسین به دلیل مصاحبه‌هایش اجازه حضور در تمرینات را ندارد. در نتیجه، برای بازی با ذوب‌آهن خالدآبادی درون دروازه قرار گرفت و استقلال در این دیدار با نتیجه ۳-۰ شکست خورد. سیدحسین این باخت سنگین تیمش را از بین تماشاگران تماشا کرد و انتقادات بابت غیبت او در درون دروازه او بیشتر شد.

بعد از بازی، حسینی در مصاحبه‌ای با خبرنگاران درباره شایعات پیرامون بازگشتش به تمرینات در صورت عذرخواهی از شهریاری واکنش نشان داد. او با قاطعیت اعلام کرد که راه ناصر حجازی، اسطوره بزرگ استقلال، را دنبال می‌کند و حاضر به کوتاه آمدن از اصولش نیست. این سخنان او بازتاب گسترده‌ای داشت و نشان داد که اختلافات میان او و مدیران باشگاه جدی‌تر از آن است که تصور می‌شد.

با این حال، پس از پادرمیانی‌هایی که توسط اعضای تیم و باشگاه صورت گرفت، جلسه‌ای میان حسینی، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه، و ایمان عالمی سرپرست تیم برگزار شد و در نهایت او به تمرینات تیم بازگشت. حضور دوباره حسینی در تمرینات و آمادگی او برای بازی‌های پیش‌ رو برای هواداران استقلال امیدوارکننده بود، به‌خصوص که او به همراه تیم به دبی سفر کرد تا در برابر تیم قدرتمند النصر به میدان برود.

2097316

حسینی در بازی قبلی مقابل السد با وجود شکست ۲-۰ نمایش قابل قبولی داشت و واکنش‌های او تحسین شد. اما حالا با چالش بسیار بزرگ‌تری روبروست؛ رویارویی با ستارگان بزرگ و گران‌قیمت النصر مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و تالیسکا که می‌تواند یکی از حساس‌ترین و دشوارترین بازی‌های او در این فصل باشد.

دیدگاه‌ها