کد خبر : 2078225 | 29 مهر 1403 ساعت 17:37 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

عذرخواهی گلزن سایپا از مردم مسجدسلیمان

وینگر تیم فوتبال سایپا بابت شادی پس از گلی که مقابل نفت مسجدسلیمان انجام داد از مردم این شهر عذرخواهی کرد.

عذرخواهی گلزن سایپا از مردم مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا موفق شد در چارچوب هفته هفتم لیگ یک میهمان خود نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارد. اولین گل بازی را پیمان میری به ثمر رساند تا نه تنها دومین گل فصل این بازیکن منجر به برد تیمش شود، بلکه او خیلی زود دروازه تیم سابق خود را باز کند. در همین خصوص پیمان میری به خبرنگار ما گفت:
«بازی نفس گیر و سختی بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده شویم و بردهایمان را ادامه دهیم. قطعا این برد روحیه و شرایط خوبی در اردوی تیم ما برقرار کرد. باید به بردهایمان ادامه دهیم و نتایجی بگیریم که ما را به صعود نزدیکتر کند.»

او حس و حال خود از گلزنی به تیم سابقش را اینطور عنوان کرد:
«با این که بچه تهرانم ولی تیم نفت و شهر مسجدسلیمان عین خانه و شهر و زندگی خودم هستند. با مردم آنجا زندگی کردم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی تجربه کردم. با آن تیم صعود کردم و چندین سال در لیگ برتر همراهی‌شان کردم. بخش بزرگی از زندگی من شامل نفت مسجدسلیمان می‌شود و به همین دلیل این تیم را از صمیم قلب دوست دارم.»

میری ادامه داد:
«فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و من هم دیروز برای تیم سایپا گل زدم. بعد از گل یک خوشحالی کوچک انجام دادم که آن هم حواسم نبود مقابل تیم سابقم هستم. از مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم که خوشحالی کردم و مطمئن باشند همه جوره آنها را دوست دارم.»

2097307

وی در پاسخ به اینکه "سایپا امسال مدعی صعود خواهد شد یا خیر؟" پاسخ داد:
«اگر مدیران شرکت خودروسازی سایپا از تیم حمایت ویژه داشته باشند و در هر شرایطی کنار ما باشند، قول می‌دهیم که تا روز آخر برای صعود تلاش کنیم و در نهایت به این هدف برسیم. جایگاه واقعی باشگاه سایپا اینجا نیست و جای این تیم در لیگ برتر واقعا خالی است.»

او در پایان گفت:
«لیگ امسال پر از تیم‌های خوب است و این مسئله فشار مسابقات را بالا برده است. اگر لیست بازیکنان تیم‌ها را بررسی کنید کلی بازیکن لیگ برتری پیدا می‌کنید و این موضوع نشان می‌دهد سطح لیگ یک امسال چقدر بالا است. همه بازی‌ها سخت است و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.»

دیدگاه‌ها