کد خبر : 2078218 | 29 مهر 1403 ساعت 17:03 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست تحقیرآمیز تیم پر ستاره والیبال ایران

تیم صنعتگران امید در نخستین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان موفق به شکست سایپا تهران شد.

شکست تحقیرآمیز تیم پر ستاره والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار این هفته که به دلیل پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۱۵:۰۳ دقیقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد، تیم‌های سایپا تهران و صنعتگران امید که امسال به جرگه حاضران در لیگ برتر والیبال پیوسته و تاکنون شگفتی‌ساز بوده است، به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم صنعتگران امید در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا سومین برد خود به دست آورد و هشت امتیازی شود.

تیم سایپا که رقابت بسیار نزدیکی با حریف به ویژه در ست‌های اول و دوم داشت، در این مسابقه سومین شکست خود را تجربه کرد و همچنان در رتبه نهم جدول باقی ماند تا نتایج دیگر دیدارهای این هفته جایگاه نهایی این تیم را مشخص کند.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم صنعتگران امید در ابتدای این مسابقه از ترکیب علی بهبودی، آرمین رنجبر، صابر جواهری، بهنام حاجی‌پور، علی اصغر رزم‌فر، علی زارع و رضا اصلانی استفاده کرد.

تیم سایپا تهران نیز با نظر محمد ترکاشوند با ترکیب محمد امین حیدری، قاسم کارخانه، متین احمدی، فاضل پژومان، آرمین تشکری، کیاوش حیدری و محمدرضا حضرت‌پور در این دیدار به میدان رفت.

حمید حق‌بین به عنوان نماینده سازمان لیگ بر این مسابقه نظارت داشت که به مدت ۹۰ دقیقه طول کشید. محمدرضا درفش کاویان، هادی تیموری مرتضی حسن علایی نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که ۱۰۰ تماشاگر داشت.

تیم سایپا در هفته پنجم لیگ برتر مردان (چهارشنبه دوم آبان) میزبان فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی است و صنعتگران نیز در سالن مهران به مصاف سپهرصدرا می‌رود تا شاهد جدال شاگردان دو سرمربی مشهدی این مسابقات باشیم.

دیدگاه‌ها