کد خبر : 2078201 | 29 مهر 1403 ساعت 15:35 | 18K بازدید | 14 دیدگاه

قطعا برای پیروزی مقابل چادرملو به زمین می‌رویم؛

محبی: بازهم گل بزنم به آنها هیس نشان می‌دهم!

صائب محبی می‌گوید خوشحالی جنجالی او ربطی به هواداران شمس آذر نداشته بلکه خطاب به افرادی بوده که مانع پیشرفت او می‌شدند.

محبی: بازهم گل بزنم به آنها هیس نشان می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، قدیمی‌ترین بازیکن هوادار محسوب می‌شود که در پنجمین فصل حضور در این تیم بازوبند کاپیتانی بنفش‌ها را به بازو می‌بندد. صائب علی‌رغم اینکه مدافع مرکزی است، همواره چهره گلزنی از خود نشان داده و این هفته هم مقابل شمس آذر قزوین با ضربه سر نخستین گل فصلش را به ثبت رساند.

صائب محبی کاپیتان هوادار، درباره شرایط تیمش پس از مساوی خارج از خانه گفت: تشکر می‌کنم از مدیر عامل‌مان آقای جواد رحیمی که شرایط را خیلی خوب مدیریت می‌کند، سرمربی که یک رهبر بزرگ و با دانش است و همه‌جو‌ره به تیم کمک می‌کند و تمام بچه‌ها در هر شرایطی همه تلاش‌شان را می‌کنند تا به امید خدا بهترین اتفاقات برای تیم رقم بخورد و شرایط جدولی بهتر بشود.

او درباره تساوی در بازی با شمس آذر گفت: خدا را شکر آنالیز خیلی خوبی از شمس آذر و سبک بازی‌اش داشتیم و فکر می‌کنم مستحق گرفتن ۳ امتیاز بودیم و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و اگر عدالت داوری وجود داشت و سیستم کمک داور ویدیویی در این بازی بود قطعا ما می‌توانستیم با پنالتی که در حق ما اجحاف شد و نگرفتند، ۳ امتیاز را از قزوین بگیریم و شرایط‌‌مان را خیلی بهتر کنیم. این اتفاق در بازی استقلال هم افتاد و امیدوارم سیستم وی‌ای‌آر به بهترین شکل به کمک فوتبال ما بیاید.

محبی در مورد گلی که با ضربه سر به ثمر رساند و اولین گل در جریان بازی این فصل هوادار محسوب می‌شد، عنوان کرد: به اعتقاد خودم تمام بچه‌ها برای گلی که به ثمر رسید زحمت کشیدند و فقط توپ آخر را من توانستم به گل برسانم. تک تک بچه‌ها در این گل دخیل بودند و زحمت کشیدند. خدا را شکر می‌کنم که ضربه سرم وارد دروازه شد. امیدوارم و قطعا می‌دانم گل‌های بعدی را در بازی‌های آینده خواهیم زد و ان‌شالله گل‌های بعدی همراه با ۳ امتیاز باشد.

2096238

او درباره شرایط خودش گفت: لطف خدا همیشه شامل حالم بوده و تمام تلاشم را کردم که همیشه در دفاع و حمله برای تیمم موثر باشم. خدا را شکر می‌کنم و سعی می‌کنم شرایطی که در حمله تیمم اتفاق می‌افتد را با تمرکز کامل توپ را به گل برسانم. الحمدلله سالی چند گل می‌زنم و خوشحالم.

کاپیتان هوادار درباره شادی پس از گلش، نشان دادن علامت هیس، که باعث سوءتفاهم برای هوادارن تیم شمس آذر قزوین و هم‌شهریانش شده بود، توضیح داد: قسمت بانوان و آقایان جدا است و من اول رفتم سمت مادرم و خانواده‌ام و بعد سمت آقایان و پدرم سعی کردم شادی گلم را با آن‌ها به اشتراک بگذارم چون در سختی‌ها همراه من بودند. از هواداران شمس آذر و اهالی ورزش در استان خواهش می‌کنم این را بدانند که من همه جوره تیم شمس آذر را دوست دارم و هوادارانش برایم قابل احترام هستند. هیس نشان دادنم خوشحالی‌ای بود که دوست دارم اگر گل‌های دیگری هم زدم آن را نشان بدهم چون به اعتقاد من خیلی‌ها در فوتبال تلاش کردند و متاسفانه به آن جایگاهی که در فوتبال حق‌شان بوده نرسیده‌اند. خوشحالی من برای کسانی بوده که خیلی تلاش کردند و به آن جایگاه نرسیدند اما در جایگاه مخالف آن خیلی‌ها بودند که با شرایط متفاوتی در فوتبال و جامعه به جایی رسیدند که حق‌شان نبود. این هیس را به کسانی نشان می‌دهم که شاید مانع پیشرفت من هم بودند نه هواداران شمس آذر. همه بدانند که سعید دقیقی یکی از دوستان صمیمی من در استان قزوین است و خیلی از بچه‌هایی که در کادر مربیگری و سرپرستی کنار ایشان هستند و بچه‌های مدیرعامل دوست صمیمی و هم بازی بودیم. سوءقصدی به ایشان نداشتم.

او درباره شرایط تیمش و بازی بعدی با چادرملو گفت: از همان شبی که از قزوین برگشتیم تمام اتفاقات بازی را فراموش کردیم و تک تک بازیکنان تیم چادرملو را آنالیز کردیم. تمرینات را شروع کردیم و بابت اینکه بتوانیم از همه شرایط استفاده کنیم و تلاش بکنیم تا به امید خدا به شرایط خوب‌مان برگردیم و با یک برد همه سختی‌های دیر بسته شدن تیم و آمادگی جسمانی و فنی پایین در بازی‌های اول و هماهنگ نبودن را بتوانیم با یک شروع خوب در برابر چادرملو اتفاقات خوبی رقم بزنیم و نشان بدهیم خیلی حرف‌ها برای گفتن داریم. ما قطعا برای برد و سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها