کد خبر : 2078200 | 29 مهر 1403 ساعت 15:23 | 1.5K بازدید | 1 دیدگاه

لزوم تسریع در روند برگزاری مجامع انتخاباتی

چند فدراسیون در انتظار: تعلل جایز نیست!

این روزها چند فدراسیون ورزشی در انتظار انجام روند برگزاری مجمع انتخاباتی خود از سوی وزارت ورزش هستند.

چند فدراسیون در انتظار: تعلل جایز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت 2 ماه از روی کار آمدن احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اما هنوز هیچ تغییری در بدنه وزارت ورزش به‌وجود نیامده است. حتی برخی از پست‌های خالی همچون معاونت همگانی و پارلمانی وزارت ورزش نیز بدون هیچ‌گونه واکنشی از سوی وزیر ورزش بلاتکلیف مانده‌اند.

با اینکه دنیامالی هم در اظهارنظرهای خود تغییرات در معاونت‌های مختلف این وزارتخانه را رد نکرده، اما گفته برای تغییرات عجله‌ای ندارد. 

با این حال به نظر می‌رسد این روزها برخی از اقدامات مهم و اجرایی روی زمین مانده و عدم روی کار آمدن تیم جدید در وزارتخانه باعث توقف برخی از کارها شده است.

یکی از مسائل مهم و کلیدی کُند بودن روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌هاست. چند فدراسیون همچون اسکی، بدنسازی و پزشکی ورزشی طی یک ماه اخیر روند ثبت‌نام خود را سپری کردند که خبر خوبی برای آن‌ها به‌شمار می‌رود، اما اینطور که به گوش می‌رسد به شکل عجیبی روند بررسی صلاحیت نامزدها طبق روال و به موقع طی نمی‌شود!

از سوی دیگر فدراسیون‌های بولینگ و بیلیارد و شطرنج مدت‌هاست که در انتظار برگزاری انتخابات هستند؛ امری که هنوز عملی نشده و جامعه این دو رشته در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

همچنین می‌توان به ابطال انتخابات فدراسیون کاراته اشاره کرد که در صورت قطعی شدن وزارت ورزش می‌بایست با انتخاب سرپرست برای برگزاری انتخابات دوباره این فدراسیون فکری کنند. 

به هر حال اینطور که از وزیر جدید ورزش و جوانان انتظار می‌رود، می‌بایست با تسریع در روند برگزاری مجامع انتخاباتی اتفاقاتی که در دوره‌های قبلی باعث صدمه به برخی رشته‌ها می‌شد را شاهد نباشیم.

دیدگاه‌ها