کد خبر : 2078185 | 29 مهر 1403 ساعت 14:25 | 24.1K بازدید | 28 دیدگاه

هشدار مدافع بارسا به شوامنی: نوبت انتقامه!

ژول کنده به دنبال انتقام گرفتن از اورلین شوامنی و رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی این فصل است.

هشدار مدافع بارسا به شوامنی: نوبت انتقامه!

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری یکی از حساس‌ترین دیدارهای نیم فصل اول رقابت‌های لالیگا باقی نمانده و بارسلونا شنبه هفته آینده در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم این مسابقات باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در یک بازی جذاب و تماشایی روبروی رئال مادرید به میدان برود.

شاگردان کارلو آنچلوتی شب گذشته موفق شدند در یک بازی سخت با نتیجه ۱-۲ برابر سلتاویگو به پیروزی برسند و بارسلونا هم امشب دیدار مهمی را برابر سویا برگزار خواهد کرد. این دو تیم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری هم به ترتیب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر دورتموند و بایرن مونیخ به میدان خواهند رفت.

2097232

بارسلونا در چند فصل اخیر شرایط خوبی را در دیدارهایش برابر رئال مادرید تجربه نکرده اما در این فصل و با هدایت هانسی فلیک عملکردی به مراتب بهتر از حریف داشته و به نظر می‌رسد که آماده است تا ناکامی‌هایش در چند بازی اخیر را جبران کند و کنده هم روی این موضوع تاکید دارد.

این ستاره فرانسوی که باید مقابل چند هم تیمی‌اش در تیم ملی این کشور از جمله ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی و کیلیان امباپه به میدان برود به تله‌فوت گفت: «بازی برابر شوامنی در ال‌کلاسیکو؟ امسال من انتقامی دارم که باید از او بگیرم!» تا به این شکل کری خواندن برای دوست صمیمی‌اش پیش از این بازی را آغاز کرده باشد.

دیدگاه‌ها