کد خبر : 2078178 | 29 مهر 1403 ساعت 14:06 | 33.5K بازدید | 8 دیدگاه

درخشش گلری که راحت گل نمی‌خورد؛

من هاشم ابرقویی، 18 سال دارم

هاشم ابرقویی، دروازه‌بان 18 ساله تیم سفیرگفتمان تهران و تیم ملی جوانان، عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدار خارج از خانه برابر ایرالکو اراک داشت و یک امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان آورد.

من هاشم ابرقویی، 18 سال دارم

به گزارش "ورزش سه"، نقطه عطف تساوی تیم‌های پایین جدولی در اراک، خودنمایی و شکوفایی دروازه‌بان هجده ساله در قفس توری تهرانی‌ها بود که در حین ناباوری چند واکنش خیره کننده از خود نشان داد و بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد. ابرقویی که به علت مصدومیت سیدعلی قاسم‌پور در دورن دروازه تنها تیم پایتخت در لیگ برتر ایستاد، در نیمه دوم و به خصوص در لحظات پایانی چندین بار مهارهای بسیار سختی داشت که در فوتسال اصولاً چنین ضرباتی را موقعیت خطرناک گلزنی تعریف می‌کنند.

2097221

این تک امتیاز در دوئل حساس و سرنوشت‌ساز خارج از خانه تیم سفیرگفتمان را در جدول نگه داشت و جوان‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر را بر سر زبان‌ها انداخت. ابرقویی با عملکرد درخشانی که برابر ایرالکو به نمایش گذاشت در دیدار هیجان‌انگیز هفته آینده با گیتی پسند صدرنشین، یک بار وظیفه حراست قاب توری پایتخت نشین‌ها را برعهده خواهد داشت.

ابرقویی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال جوانان در این هفته نشان داد که نسل بعدی گلرهای تیم ملی پتانسیل و قابلیت‌های لازم برای ادامه راه سنگربان‌های مطرح عصر طلایی را خواهند داشت و تنها نیاز به میدانی برای خودنمایی دارند.

2097222

دیدگاه‌ها