کد خبر : 2078175 | 29 مهر 1403 ساعت 13:58 | 26.3K بازدید | 18 دیدگاه

پخش مستند دو قسمتی هافبک جوان

بارسا خبر داد: بازگشت گاوی با یک سورپرایز ویژه

باشگاه بارسلونا مستندی ویژه از دوران یازده ماهه ریکاوری گاوی بعد از مصدومیت رباط صلیبی را پخش خواهد کرد.

بارسا خبر داد: بازگشت گاوی با یک سورپرایز ویژه

به گزارش "ورزش سه"، بارسا وان یک مستند دو قسمتی درباره یازده ماهی که روند بهبودی گاوی پس از آسیب شدید زانو به طول انجامید، تهیه کرده است. در این مستند مفصل از بارسا وان که از زمان مصدومیت گاوی در حال ساخت بوده، روز به روز زندگی این بازیکن جوان از زمانی که زانویش در بازی اسپانیا-گرجستان در وایادولید در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳ شکست، روایت می‌شود.

به طور خاص، این هافبک جوان در آن روز دچار پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی راست و آسیب مینیسک شد.

چند روز بعد، دکتر مونیلاو، متخصص معتبر در این زمینه، او را عمل کرد و پیش‌بینی شد که حدود یک سال غیبت داشته باشد، زیرا باشگاه می‌خواست در مورد گاوی حداکثر احتیاط را رعایت کند.

2097217

به گفته کسانی که این مستند را دیده‌اند، گاوی احساسات و تجربیاتش را در طول روند بهبودی توضیح می‌دهد و تصاویری از جلسات فیزیوتراپی و بازتوانی او به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین بازگشت تدریجی‌اش به میادین فوتبال را نشان می‌دهد.

علاوه بر این هافبک اندلسی، پزشکان، فیزیوتراپیست‌هایی که در طول یازده ماه گذشته او را درمان کرده‌اند نیز در این مستند صحبت می‌کنند و لحظات سخت گاوی از شروع مصدومیت تا ریکاوری کامل  را به اشتراک می‌گذارند. دکتر مونیلاو نیز در این مستند حضور دارد.

2097219

این مستند شامل دو قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه‌ای است و هدف بارسا وان این است که آن را پس از قطعی شدن بازگشت گاوی به میادین پخش کند.

2097220

انتظار می‌رود این بازگشت امشب در مونتجویک مقابل سویا اتفاق بیفتد، یازده ماه و یک روز پس از مصدومیتش. بدون شک، این یکی از بهترین خبرهایی است که هواداران بارسلونا در این فصل می‌توانند دریافت کنند، زیرا گاوی می‌تواند به عنوان یک خرید لوکس برای باقی‌مانده فصل محسوب شود. به همین دلیل، مستند درباره هافبک اهل لوس پالاسیوس (سویل) قطعاً موفقیت چشمگیری در جذب بیننده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها