کد خبر : 2078172 | 29 مهر 1403 ساعت 13:42 | 30K بازدید | 33 دیدگاه

انریکه مربی بزرگی است

بوی طعنه به امباپه: حالا یک تیم واقعی شده‌ایم

بردلی بارکولا بعد از پیروزی پاریس برابر استراسبورگ به شکلی ویژه از لوئیس انریکه ستایش کرد.

بوی طعنه به امباپه: حالا یک تیم واقعی شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا که تابستان سال قبل به پی اس جی پیوست، یک فصل زیر سایه کیلیان امباپه بود و حالا با رفتن این فوق ستاره تبدیل به گلزن برتر پاریسی‌ها شده است.

بردلی 10 بازی برای پی اس جی در فصل جاری انجام داده است، هشت بار در لیگ فرانسه و دو بازی نیز در لیگ قهرمانان. آمار او عالی بوده و توانسته هفت گل بزند (همگی در لیگ فرانسه) و البته یک پاس گل نیز داده است.

2097213

او دیشب در دقیقه 66 بازی با استراسبورگ توانست برای پاریسی‌ها گل بزند و در برتری 4-2 تیمش سهم داشته باشد.
در پایان بازی وقتی از بارکولا در مورد گلزنی پرسیدند او جواب داد: «من خیلی جلوی دروازه تلاش کردم. در نهایت من یک مهاجم هستم و خب، باید گل بزنم و این نقش من در تیم است. در فرم خوبی هستم و می‌خواهم کمک کنم در همه بازی‌ها برنده شویم، همین.»

بارکولا ادامه داد: «ما خوشحالیم. بازی خوبی داشتیم و کاری را که می‌خواستیم انجام دادیم. دو گل دریافت کردیم که کمی برتری پرگل را مخدوش کرد. ما چهار گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. این یک نمایش بزرگ از پی اس جی بود و همانی که هواداران انتظارش را داشتند.»

2097214

بارکولا به نقش لوئیس انریکه هم اشاره کرد: «مربی به تیم اعتماد به نفس می‌دهد، چه در تمرینات و چه با ایده‌های تاکتیکی خوب و استفاده درست از بازیکنان. من هم در تیم نقش خودم را دارم. این کاری است که یک مربی بزرگ انجام می‌دهد و تیم را رو به جلو و به سمت پیروزی هل می‌دهد. ما حالا یک تیم واقعی شده‌ایم.»

بارکولا در مورد لوکلاسیک هفته بعد برابر مارسی نیز گفت: «در حال حاضر، ما روی بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا متمرکز هستیم نه بازی با مارسی.»

دیدگاه‌ها