کد خبر : 2078170 | 29 مهر 1403 ساعت 13:35 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

سالار آقاپور، لبخند سیرجانی‌ها را پیدا کرد؛

تیم کهکشانی لیگ برتر روی کاکل پسر طلایی

گهرزمین سیرجان با تمام مهره‌های خود به لیگ برتر تسلط پیدا کرد و در بین ستاره‌ها سالار آقاپور نیرویی غیر قابل توقف برای کهکشانی‌ها بوده است.

تیم کهکشانی لیگ برتر روی کاکل پسر طلایی

به گزارش "ورزش سه"، یک سوپر گل از روی ضربه ایستگاهی و فرم به شدت اوج گرفته در بازی خارج از خانه با فولاد هرمزگان به تیم کهکشانی گهرزمین کمک کرد تا سومین پیروزی پیاپی خود را در رقابت‌های لیگ برتر کسب کند. سالار آقاپور جوان 24 ساله سیرجانی‌ها که لقب پسر طلایی را در فوتسال جهان یدک می‌کشد در سه مسابقه اخیر گهر زمین بسیار تاثیرگذار و نقطه عطف آن‌ها در مسیر بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی بوده است. او یک هسته جوان است که روز به روز رشد می‌کند و بیشتر از قبل توانایی‌های خود را بروز می‌دهد.

گهرزمین تبدیل به تیم خاصی شده است که در ابتدای فصل علاقه‌مندان به فوتسال انتظارش را می‌کشیدند و این می‌تواند بهترین سال آن‌ها باشد تا موفقیت‌های جدیدی را کشف کنند. گهر زمین تا پایان نیم فصل، یک بازی جذاب مقابل مس سونگون ورزقان را پیش‌روی دارد و با تکیه به ستاره‌ای چون سالار آقاپور برای ایستادن در کنار غول‌ها اندک فاصله‌ای خواهد داشت.

2097209

کهکشانی‌ها در صف‌آرایی با فولاد هرمزگان ابتدا با یک گل عقب افتادند تا نگرانی‌ها پیرامون ترکیدن حباب دو پیروزی تشدید شود، اما سالار آقاپور که کاملا سرزنده بود و در جریان بازی یک تهدید اصلی برای میزبان به شمار می‌رفت، با شلیک غیرقابل واکنش به سوی دروازه هرمزگانی‌ها همه چیز را برابر کرد.

شاگردان افضلی پس از این گل شکل قابل قبولی گرفتند و با مالکیت توپ و منسجم در دفاع و حمله، به دو گل دیگر دست پیدا کردند تا تقریبا بزرگ‌ترین پیروزی تا به اینجای فصل را به‌دست بیاورند.

2097210

دیدگاه‌ها