کد خبر : 2078168 | 29 مهر 1403 ساعت 13:31 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیام مهم فونسکا: به نبودن لیائو عادت کنید!

پائولو فونسکا می‌گوید نیمکت نشینی رافائل لیائو نباید اتفاق عجیبی باشد چون تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

پیام مهم فونسکا: به نبودن لیائو عادت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اودینزه به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را پس از دو شکست متوالی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

لیائو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت که این اتفاق با تعجب بسیاری از هواداران میلان همراه بود و در نهایت فونسکا تصمیم گرفت که او را در جریان بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نکند و صحبت‌های جالبی را پس از پایان بازی درباره این موضوع مطرح کرد.

سرمربی میلان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «شاید این اتفاق برای شما عجیب باشد که لیائو را در زمین نبینید اما این موضوع باید به یک عادت برای همه تبدیل شود. دیدن این بازیکن روی نیمکت برای عده زیادی غیرعادی است اما برای من کاملاً عادی است که بگویم تیم از هر چیزی مهم‌‌تر است.

ایلان از بسیاری از بازیکنان مهمتر است. من تصمیم گرفتم که اوکافور و چوکوئزه را بازی بدهم. شاید بازی بعدی نوبت لیائو باشد. نباید از این موضوع جنجال درست کنیم. لیائو بازیکنی محترم است و در رختکن از شرایط راضی است. این از هر چیزی برای من مهم‌تر است. ما برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم و شاید او هم بار دیگر به ترکیب برگردد.»

دیدگاه‌ها