کد خبر : 2078167 | 29 مهر 1403 ساعت 13:29 | 36.1K بازدید | 25 دیدگاه

بدشانسی پشت بدشانسی

مصدومیت دی‌یونگ: انتظار فلیک ابدی شد!

هافبک هلندی که به نظر می‌رسید مقابل سویا بازی خواهد کرد، کمی ناراحتی عضلانی دارد و انگار مصدومیت‌ها دست از سر او بر نمی‌دارند.

مصدومیت دی‌یونگ: انتظار فلیک ابدی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا آنها می‌دانند که باید در مورد فرانکی دی یونگ صبور باشند چون او هنوز همه مشکلات بدنی خود را پشت سر نگذاشته است.

انتظار برای هانسی فلیک برای اینکه بتواند بدون دغدغه روی یک دی یونگ سالم و بدون مصدومیت حساب کند ابدی به نظر می‌رسد. مشکلات جزئی عضلانی برای بازیکنی که قبلاً به خاطر مصدومیت مچ پا به مدت پنج ماه دور از میادین بود، یک گام به عقب دیگر است.

هانسی فلیک مثل همیشه شفاف توضیح داد که همه چیز آماده بود تا دی یونگ بتواند در یازده‌تای ابتدایی مقابل سویا شروع کند. سرمربی آلمانی هرگز کتمان نکرده است که به بازی هافبک هلندی ایمانی کورکورانه دارد و مدت‌ها منتظر بود تا ریکاوری کند. در تمرین روز جمعه، دی یونگ به دلیل درد عضلانی نتوانست کار را تمام کند.

فلیک دیروز در این رابطه گفت: «با فرانکی ما تا فردا صبر می‌کنیم تا ببینیم او چگونه است. اصولا او این روزها خیلی خوب تمرین می‌کرد و من او را به عنوان شروع کننده در نظر داشتم اما حالا تا فردا صبر می‌کنیم.»

2069361

او در این فصل دو بار مقابل آلاوس (9 دقیقه) و یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا (15 دقیقه) بازی کرده است.

پس از بازی چند دقیقه‌ای مقابل یانگ بویز و بعداً مقابل آلاوس، همه چیز نشان می‌داد که فرانکی با استفاده از فرصت استراحت فیفا دی، جهش نهایی را انجام خواهد داد. این پانزده روز، از نظر تئوری، باید کمک می‌کرد تا اعتماد به نفس خود را پیدا کرده و بهترین نسخه خود را بازیابی کند.

به قدری که فلیک قصد داشت او را امشب مقابل سویا از ابتدا به زمین بفرستد اما همه چیز در هاله‌ای از ابهام است. فصل قبل او سه بار از ناحیه مچ پا مصدوم شد و امسال مشکلات عضلانی گریبان او را گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها