کد خبر : 2078165 | 29 مهر 1403 ساعت 13:24 | 58.2K بازدید | 24 دیدگاه

آغوش کمال برای رامین: روزگار دور از پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا و رامین رضاییان دو تن از خریدهای برانکو برای لیگ پانزدهم بودند.

آغوش کمال برای رامین: روزگار دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بازی استقلال و ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر جدا از نتیجه باورنکردنی و رویایی به سود ذوب آهن، اتفاقات هیجان‌انگیز دیگری هم داشت و یکی از آنها تقابل کمال کامیابی‌نیا و رامین رضاییان بود.

این دو بازیکن ۹ سال قبل و برای لیگ پانزدهم به پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ پیوستند تا بخشی از پازل موفقیت سرخ‌ها و تیم هجومی آن فصل را شکل دهند که اگرچه به قهرمانی پرسپولیس ختم نشد اما آغاز راه پرافتخاری بود که همچنان ادامه دارد.

2097205

البته مسیر این دو بازیکن در پرسپولیس کاملا متفاوت شد و رامین پس از اختلافات با برانکو و حواشی که داشت مسیرش خیلی زود از پرسپولیس جدا شد اما کمال تا پایان لیگ بیست و دوم در اسکواد سرخ‌ها بود و به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این تیم تبدیل شد.

حالا رامین و کمال در شرایطی کاملا متفاوت روبروی هم قرار گرفتند. کامیابی‌نیا کاپیتان ذوب آهن است و رامین رضاییان که لقب یاغی را پشت سر خود دارد با پیراهن و مچ‌بند آبی یکی از موارد خاص لیگ بیست و چهارم است‌. این تقابل در نهایت به سود ذوب آهن و به کام کمال کامیابی‌نیا خاتمه یافت و تصویر آغوش این دو بازیکن در ابتدای بازی بسیار جالب توجه است.

دیدگاه‌ها