کد خبر : 2078162 | 29 مهر 1403 ساعت 13:16 | 12.9K بازدید | 114 دیدگاه

کری جالب کین: بارسا برای ما مثل اشتوتگارت است!

هری کین می‌گوید بازی برابر بارسلونا شباهت زیادی به بازی مقابل اشتوتگارت برای بایرن مونیخ دارد.

کری جالب کین: بارسا برای ما مثل اشتوتگارت است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی اشتوتگارت به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پر گل و با درخشش هری کین با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی رسید و سه امتیاز را در خانه حفظ کرد.

شاگردان ونسان کمپانی حالا باید خودشان را برای بازی حساس برابر بارسلونا در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب در خانه حریف برگزار خواهد شد آماده کنند و امیدوار هستند که کین بتواند درخششی که در این بازی داشت را در برابر این رقیب قدرتمند هم تکرار کند.

2097004

این ستاره انگلیسی که در بازی شب گذشته موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند در گفتگو با اسکای درباره رویارویی با بارسلونا و روبرت لواندوفسکی اظهار داشت: «لواندوفسکی مهاجمی فوق‌العاده است و یکی از بهترین بازیکنان در نسل من به حساب می‌آید. این بازی برای ما بسیار خاص خواهد بود.

بسیاری از بازیکنان بایرن سرمربی بارسا را به خوبی می‌شناسند. ما انتظار داریم که حریفی مشابه اشتوتگارت را ببینیم چون آنها هم مدام به دنبال در اختیار گرفتن مالکیت توپ هستند و از جلو دست به پرس می‌زنند. مطمئنا بازی سختی در پیش خواهیم داشت اما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.»

دیدگاه‌ها