کد خبر : 2078161 | 29 مهر 1403 ساعت 13:15 | 31.1K بازدید | 19 دیدگاه

در انتظار جدایی پپ

ضربه مهلک به سیتی! یونایتد خودش را آماده کرد

در انگلیس می‌گویند، منچستریونایتد می‌خواهد با جذب گزینه اول جانشینی گواردیولا، سیتی را غافلگیر کند.

 ضربه مهلک به سیتی! یونایتد خودش را آماده کرد

به گزارش "ورزش سه"، در اولدترافورد، آنها به دنبال همان مربی‌ای هستند که رقیب "سیتیزن" اگر پپ در پایان فصل از ورزشگاه اتحاد برود، به دنبالش خواهند رفت.

بولت پرسپولیسهم منچستریونایتد و هم منچسترسیتی ممکن است در سال 2025 به دنبال یک مربی جدید باشند و یک مرد در رادار هر دو باشگاه قرار دارد: روبن آموریم. گفته می‌شود که در اولدترافورد به این مربی پرتغالی علاقه‌مند هستند (که به منچسترسیتی مرتبط است اگر پپ تصمیم به ترک در پایان فصل بگیرد) به عنوان جانشین احتمالی اریک تن هاخ، که او نیز احتمال زیادی برای رفتن دارد، اما در مورد او این تصمیم از سوی باشگاه خواهد بود، برعکس پپ که جدایی او کاملا شخصی است.

بر اساس گزارش "اسکای اسپورتس"، یونایتد "تحقیقات خاصی" درباره آموریم، 39 ساله، انجام داده است. گفته می‌شود که این پرتغالی در لیست نامزدهای هر دو باشگاه منچستر قرار دارد.

همین منبع گزارش می‌دهد که مربی اسپورتینگ لیسبون دارای یک بند فسخ در قراردادش است که از تابستان 2025 اجرایی می‌شود، اگرچه قرارداد او تا پایان فصل آینده معتبر است. انتظار می‌رود که آموریم در باقی‌مانده فصل در لیسبون بماند و خروج او در بازار نقل و انتقالات ژانویه در نظر گرفته نمی‌شود.

2097202

قبل از بازی مقابل پورتیموننزه، از آموریم درباره آمادگی‌اش برای پذیرش مربیگری تیمی مانند منچسترسیتی سؤال شد.

او گفت: «نه، من احساس می‌کنم آماده‌ام که به کارم در اسپورتینگ ادامه دهم» و به وضوح بیان کرد که در این مقطع از فصل نمی‌خواهد درباره شایعات صحبت کند. اسپورتینگ با هشت پیروزی از هشت بازی، صدرنشین لیگ پرتغال است و در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان چهار امتیاز کسب کرده است.

دیدگاه‌ها