کد خبر : 2078157 | 29 مهر 1403 ساعت 13:06 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

سعد الشیب یا مشعل، مسئله این است!

استرس در تمرین السد: انتخاب سانچز بین بد و بدتر

به نظر می‌رسد فلیکس سانچز برای انتخاب دروازه‌بان در تقابل با پرسپولیس دردسر زیادی داشته باشد.

استرس در تمرین السد: انتخاب سانچز بین بد و بدتر

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تمرینات تیم السد قطر برای انجام دیدار هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل پرسپولیس در حال برگزاری است و شرایط به گونه‌ای است که فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی السد این روزها یک دغدغه بسیار مهم دارد.

السد در این فصل از لیگ ستارگان و مسابقات باشگاهی در خط حمله بی‌مثال بوده و با توجه به درخشش اکرم عفیف و هماهنگی بالای او و رافا موجیکا، قطعا می‌تواند برای سرخپوشان نیز دردسرساز باشد. 

از شروع فصل 2024/25، السد قطر تنها در 4 بازی نتوانسته پیش از یک گل بزند که از این 4 دیدار، 3 بار شکست خورده و یک بار هم مساوی کرده است که این نشان می‌دهد با مسدود کردن راه‌های نفوذ السد، می‌توان به این تیم فشار آورد و دروازه‌‎اش را تهدید کرد.

2097195

با این حال اصلی‌ترین مسئله فنی در تیم السد، انتخاب دروازه‌‎بان است. مشعل برشام که در تیم ملی قطر و السد جای سعد الشیب را پر کرده، از ابتدای این فصل بسیار ضعیف نشان داده و جدای از نمایش بدی که در بازی مقابل تیم ملی ایران داشت، در 11 بازی باشگاهی این فصل، 13 گل دریافت کرده و این آمار باعث شد تا فلیکس سانچز، سعد الشیب را دوباره به دروازه تیمش برگرداند اما این دروازه‌بان 34 ساله هم در دو بازی، 5 بار گل خورده و هرگز فرم خوبی ندارد.

2097196

اکنون باید دید انتخاب کادرفنی السد برای این دیدار چه کسی خواهد بود و میان سعد الشیب و مشعل برشام چه کسی را برای محافظت از چارچوب فلزی تیمشان انتخاب می‌کنند.

دیدگاه‌ها