کد خبر : 2078155 | 29 مهر 1403 ساعت 13:01 | 21.3K بازدید | 25 دیدگاه

اولین گل سنی مایولو

ممنون انریکه: ظهور یک پدیده جدید در پاریس

سنی مایولو دیشب مقابل استراسبورگ در هشتمین هفته از لیگ 1 اولین گل خود را برای پی اس جی به ثمر رساند و در پایان بازی از اعتماد لوئیس انریکه تشکر کرد.

ممنون انریکه: ظهور یک پدیده جدید در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، سنی مایولو هجده ساله این شب را برای مدت طولانی به یاد خواهد آورد. او در پنجمین بازی خود فقط به 18 دقیقه زمان نیاز داشت تا اثر خودش را بگذارد و گلزنی کند.

مایولو که در یک ربع اول با ضربه زدن به تیرک دروازه خطرناک نشان داده بود، اولین گل خود را در لیگ 1 با ضربه‌ای قدرتمند به ثمر رساند که مسیر را به سمت یک برد پرگل هموار کرد.

سنی در پایان بازی گفت: «مربی برای اولین بار به من در ترکیب ثابت اعتماد کرد. خوشحال و سپاسگزارم. گلزنی برایم باورنکردنی است. این یک رویای کودکی بود و سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی نیز مربی را وادار کنم به من اعتماد کند.»

2097190

مایولو که در دقیقه 66 از زمین بیرون رفت، با انریکه برخورد گرمی داشت و مربی اسپانیایی مشخص بود که کاملا از سنی راضی است.

انریکه نیز در ستایش از مهاجم جوانش گفت: «مایولو می‌توانست سه گل به ثمر برساند. سال گذشته او این فرصت را داشت که به باشگاه دیگری برود. من با او صحبت کردم و گفتم که از نحوه بازی او خوشم می‌آید. به او گفتم اهل اینجاست و باید بماند. او نشان داد که پتانسیل، شخصیت و کیفیت زیادی دارد. سنی بازیکن خوبی در محوطه جریمه است. برای او خوشحالم.»

2097192

دیدگاه‌ها