کد خبر : 2078152 | 29 مهر 1403 ساعت 12:55 | 31.6K بازدید | 56 دیدگاه

بازگشت به نسخه کشنده

یک نمایش بی‌نقص: من، وینیسیوس، برنده توپ طلا!

مثل برق و باد، شجاع و مؤثر، وینیسیوس شش هفته متوالی است که در گل‌های رئال اثر مستقیم داشته و همان بازیکنی شده که همه انتظارش را داشتند.

یک نمایش بی‌نقص: من، وینیسیوس، برنده توپ طلا!

به گزارش "ورزش سه"، در مجموع، پنج گل و هفت پاس گل برای وینیسیوس و توپ طلایی که برای او در افق دیده می‌شود.

این فقط یک مسئله زمان بود. حالا سوال این است که آیا با گذشت زمان تداوم خواهد داشت یا خیر. اما این وینیسیوس حالا واقعاً وینیسیوس است. فوتبالیستی که به سمت دروازه می‌رود، دوباره می‌رود و دوباره می‌رود، بدون اینکه مهم باشد در دفعه قبلی چه نتیجه‌ای گرفته است. او دفاع‌ها را با ریتمی دیوانه‌کننده می‌شکند و برای گل زدن به کمی زمان نیاز دارد.

2097184

یک ستاره جهانی که در هشت روز آینده توپ طلای اول خود را دریافت خواهد کرد. نتیجه یک فصل درخشان که به مراتب بیشتر شبیه به نسخه کنونی‌اش است تا نسخه ماه آگوست، زمانی که تنها یک گل در پنج بازی (و از روی پنالتی) به ثمر رسانده بود. در واقع، او برای ثبت اولین گلش در لالیگا به هشت مسابقه نیاز داشت. اما از آن زمان، دیگر مهارنشدنی بوده است.

او مقابل رئال سوسیداد گلزنی را شروع کرد و مقابل اسپانیول شروع به پرواز کرد؛ مانند سس کچاپ. اول پاس به رودریگو؛ بعد، گلی که خودش زد. از آن روز، او همیشه حداقل در یک گل رئال نقش مستقیم داشته است. شش هفته متوالی. چه مقابل آلاوس و چه در دربی که مشارکت او به شکل پاس گل بود: به لوکاس واسکز و میلیتائو. اما کسی که پاس گل می‌دهد، بعداً آن را نیز دریافت می‌کند. پس از فاجعه لیل، وقفه‌ای عمومی رخ داد، اما گل‌های او به ویارئال و سپس به سلتا از راه رسید. شش هفته و شش شب مشارکت در گل‌ها. از سن سباستین تا بالائیدوس. و بازی بعدی در لیگ، ال‌کلاسیکو است.

2097186

بولت تراکتوردرخشش در ویگو

وینیسیوس با قدرت به ویگو رسید و شب او درخشان بود. او بازیکنی بود که بیشترین شوت (4)، بیشترین پاس‌های تکمیل شده در یک سوم پایانی زمین (13)، دومین بازیکن با بیشترین ارسال (2)، بیشترین دریبل (5، با فاصله زیاد نسبت به دومین نفر که فران گارسیا با 2 دریبل است) و حتی سومین نفر در بازیابی توپ (5) بود. او کاملاً آماده است و این حتی در رفتار او در زمین نیز دیده می‌شود. وینی دیگر کمتر اعتراض می‌کند.

بولت تراکتوردوشنبه، ممکن است شب بزرگ او باشد

وینیسیوس در مقطعی کاملاً شیرین زندگی می‌کند. او بر بحران اولیه غلبه کرده و با قدرت به یکی از خاص‌ترین لحظات زندگی‌اش می‌رسد: دوشنبه آینده، 28 اکتبر (هفت آبان)، او اولین توپ طلای خود را در پاریس دریافت خواهد کرد. هنوز تأیید رسمی وجود ندارد؛ حتی هیچ فاش شدن قبل از مراسمی هم در کار نیست. اما تقریبا واضح است که او توپ طلا را می‌برد.

در رئال مادرید می‌گویند که  هیچ احتمال دیگری وجود ندارد. آن‌ها مطمئن هستند که او برنده خواهد شد. فوتبالیستی که این فصل بالاخره به خودش آمده و حالا آمارش را بهتر و بهتر کرده است: پنج گل و هفت پاس گل. روند صعودی ادامه دارد و بله، وینیسیوس حالا وینیسیوس است.

2097185

دیدگاه‌ها