کد خبر : 2078145 | 29 مهر 1403 ساعت 12:40 | 25.5K بازدید | 49 دیدگاه

به اندازه آنها خوش شانس نبودیم

طعنه به رئال: خدا را شکر کنند کورتوا را دارند!

کلودیو خیرالدز، مربی سلتا، معتقد است که رئال با خوش شانسی و به لطف درخشش تیبو کورتوا به پیروزی رسید.

طعنه به رئال: خدا را شکر کنند کورتوا را دارند!

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو خیرالدز که تیمش دیشب بازی را 1-2 در خانه به رئال باخت، گفت که از شکست عصبانی است اما با وجود شکست از تیمش رضایت دارد و از فرصت‌های از دست رفته ابراز تاسف می‌کند.

سلتا شاید استحقاق شکست را نداشت و در شبی که خوب بود، برای نهمین بار متوالی در خانه به رئال باخت.

2097172

خیرالدز جوان که از نتیجه عصبانی بود به خبرنگاران گفت: «من عصبانی به خانه می‌روم زیرا همیشه می‌خواهم برنده شوم و متاسفانه هر کاری که انجام می‌دهیم در نتیجه منعکس نمی‌شود. در عین حال احساس غرور می‌کنم چون تیم هر آخر هفته خودش را نشان می‌دهد و سعی می‌کند بر بازی‌ها مسلط شود. مهم نیست که مقابل ما رئال مادرید باشد یا اتلتیکو یا تیم بزرگ دیگر، ما در تمام بازی‌ها تیم بهتر هستیم و به نحوه رقابت خود افتخار می‌کنیم.»

2097173

خیرالدز در مورد موقعیت‌های از دست رفته سلتا گفت: «فکر می‌کنم این یک اعتبار برای دروازه‌بان بزرگ رئال مادرید است. ما موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم ولی زمانی که تیم مقابل شما تیبو کورتوا را دارد، باید قبول کنید که شانس‌های زیادی را از شما خواهد گرفت. فکر می‌کنم رئال این برد را مدیون کورتواست و ما به اندازه رئال آنقدر خوش شانس نبودیم. نتیجه بازی را جزئیاتی اندک تعیین کردند ولی با این وجود به تیم خودم افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها