کد خبر : 2078143 | 29 مهر 1403 ساعت 12:30 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

حالا وقتشه پالینیا

دنیای ستاره 50 میلیونی بایرن عوض شد!

مصدومیت الکساندر پاولوویچ فرصت بزرگی را برای ژوائو پالینیا ایجاد خواهد کرد و این بهترین زمان برای اثبات ارزش‌های او خواهد بود.

دنیای ستاره 50 میلیونی بایرن عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات غیرمنتظره اغلب اتفاق می‌افتد: وضعیت ژوائو پالینیا را می‌توان اینگونه توصیف کرد. درست زمانی که به نظر می‌رسید ستاره پرتغالی باید مدت زیادی در صف بازی در ترکیب ثابت منتظر بماند، سرنوشت طور دیگری رقم خورد.
در دقیقه 8 بازی مقابل اشتوتگارت، الکساندر پاولوویچ در دوئل با فابیان ریدر مصدوم شد. تشخیص: شکستگی ترقوه.

مصدومیتی که معمولاً بازیکنان را حداقل به مدت شش هفته دور از میادین نگه می‌دارد، با این فرض که بانداژ مخصوص یا چیز مشابهی نپوشند. یک مکث طولانی‌تر محتمل‌تر است، حتی صحبت از سه ماه وجود دارد.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی پس از بازی در اسکای گفت: «این برای او بسیار دراماتیک است.»

آیا زمان درخشش پالینیا است؟

بدشانسی برای بازیکن جوان بایرن، خوش شانسی برای پالینیا. خرید جدید احتمالا در هفته‌های آینده در یازده‌تای ابتدایی خواهد بود و می‌تواند مهارت‌های خود را در بازی‌های مهمی مانند بارسلونا یا در خانه مقابل پاری سن ژرمن نشان دهد. او تا به حال فرصت کمی برای این کار داشته است.

2097168

پالینیا تا زمانی که به عنوان یار تعویضی مقابل اشتوتگارت وارد زمین شد، تنها 154 دقیقه به میدان رفته بود. وینسنت کمپانی، سرمربی بایرن، حس اعتماد کامل به این بازیکن پرتغالی نداشت.
مربی ترجیح می‌داد معمولاً به پاولوویچ تکیه کند. اتفاقی که باعث بحث‌های داغ بین هواداران و کارشناسان شد. برخی به شدت خواستار تغییر ایده او بودند، برخی دیگر ولی نظر کمپانی را دوست داشتند.

به طور عینی می‌توان گفت که حدود 50 میلیون یورو، چون این همان هزینه‌ای است که برای خرید پالینیا شده، برای یک نیمکت‌نشین واقعاً زیاد است. اما اکنون او این شانس را دارد که ثابت کند ارزش این همه پول را دارد.

2097169

کیمیش تفاوت‌ها را برجسته می‌کند

این تغییر اجباری احتمالاً ضربه شدیدی به جاشوا کیمیش خواهد زد. این بازیکن 29 ساله در نهایت رهبر خط میانی است و پاولوویچ و پالینیا تفاوت‌های قابل توجهی در سبک بازی خود دارند.

کیمیش پس از بازی گفت: «الکس کسی است که خیلی توپ‌گیری می‌کند و می‌خواهد زیاد آن را داشته باشد. او عاشق بازی‌سازی است.»

و همچنین: «ژوآئو بازیکنی است که سبک بازی دفاعی‌تری دارد و می‌داند چگونه فیزیکی بازی کند. در نتیجه، هر دو کاملاً مزایای خود را دارند. حالا ببینیم بازی ما چگونه تغییر می‌کند.»

بازی بعدی بایرن در مونتجوئیک و برابر بارسلوناست و با پالینیا در میانه میدان. بهترین محک و آزمون برای ستاره 50 میلیون یورویی مونیخی‌ها.

دیدگاه‌ها