کد خبر : 2078142 | 29 مهر 1403 ساعت 12:28 | 9.7K بازدید | 16 دیدگاه

دردسر جدید برای لاپورتا

دومین اتهام کلاهبرداری به رئیس بارسلونا!

بر اساس گزارش کادنا سر، دادگاه تحقیقی شماره 21 بارسلونا یک شکایت جدید به اتهام کلاهبرداری احتمالی علیه رئیس بارسلونا را پذیرفته است. این دومین اتهام در دو هفته اخیر است.

دومین اتهام کلاهبرداری به رئیس بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، برای بار دوم در یک پرونده کلاهبرداری احتمالی متهم شده است. دادگاه تحقیق شماره 21 بارسلونا شکایتی علیه رئیس فعلی باشگاه کاتالانی و خوان الیوه، شریک سابق لاپورتا، پذیرفته که به عدم بازگرداندن 50000 یورو به یک سرمایه‌گذار خصوصی متهم شده‌اند. این اطلاعات توسط کادنا سر منتشر شده است.

دو هفته پیش گزارشی درباره شکایت دیگری منتشر شد که در آن لاپورتا و الیوه به این متهم بودند که هرگز سرمایه‌‌ای به مبلغ 4.7 میلیون یورو را به یک سرمایه‌گذار دیگر بازنگردانده‌اند. در شکایت دوم، قاضی دیگری آنها را به دلیل عدم بازگرداندن این سرمایه متهم کرده است.

بر اساس گزارش کادنا سر، لاپورتا ادعا کرده بود که در رئوس، باشگاهی که به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها از لیگ دسته دوم حذف و وارد دوره ورشکستگی شد، و همچنین در شرکتی در هنگ‌کنگ که قرار بود یک مدرسه فوتبال در آسیا بسازد، سرمایه‌گذاری کرده است.

این اطلاعات در روزی با اهمیت بالا برای خوان لاپورتا منتشر شد زیرا بارسلونا روز شنبه مجمع عمومی خود را برگزار کرد و لاپورتا توانست رای مثبت اعضا برای حساب مالی فصل 24-2023 را بگیرد.

دیدگاه‌ها