کد خبر : 2078141 | 29 مهر 1403 ساعت 12:28 | 10.9K بازدید | 27 دیدگاه

نگرانی کاپیتان لیورپول: حریف ترسناک است

ویرژیل فن دایک می‌گوید تحت تاثیر عملکرد خوب چلسی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

نگرانی کاپیتان لیورپول: حریف ترسناک است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکشنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات بماند و جایگاهش را حفظ کند.

فن دایک در آستانه این بازی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول اظهار داشت: «من می‌دانم که آنفیلد برای بازی با چلسی پر از هیجان خواهد بود و مطمئنا ما به دنبال این هستیم که با تکیه بر این جو بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. همه ما باید نقش خودمان را در این بازی بسیار سخت و دشوار ایفا کنیم.

باید بگویم که من تحت تاثیر پیشرفت و عملکرد خوب چلسی در این فصل قرار گرفته‌ام. چند هفته قبل هم گفتم که آنها در طول مدت کمی با انتقادهای رسانه‌ها مواجه بودند اما ما قرار نیست به هیچ وجه حریف را دست کم بگیریم و می‌دانیم که آنها رقیب ترسناک و قدرتمندی هستند و بازی سختی در پیش داریم.

آنها در طول چند فصل گذشته با تغییرات بسیاری از جمله در سطح مدیریتی این باشگاه روبرو بودند اما نکته مهم این است که تیمی بسیار خوب با بازیکنان درخشان دارند که می‌توانند برای هر حریفی دردسرساز باشند. آنها همچنین یک سرمربی خوب دارند که می‎‌داند از تیمش چه می‌خواهد و به نظر می‌رسد که فهمیده است چطور باید بهترین بازی را از استعدادهایی که در اختیار دارد بگیرد و این یعنی ما باید برای جنگیدن از سوت آغاز تا سوت پایان آماده باشیم.»

دیدگاه‌ها