کد خبر : 2078139 | 29 مهر 1403 ساعت 12:18 | 37.1K بازدید | 68 دیدگاه

نامه رسمی خیبر برای به خدمت گرفتن مهدی رحمتی!

باشگاه خیبر خرم آباد، سیدمهدی رحمتی را برای سرمربیگری در این تیم در نظر گرفته است.

نامه رسمی خیبر برای به خدمت گرفتن مهدی رحمتی!

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد که فصل گذشته با رضا مهاجری موفق شد قهرمان لیگ یک بشود و به لیگ برتر صعود کند، در این فصل خیلی زود و در هفته پنجم با این مربی قطع همکاری کرد.

در این مدت مارکو اورلیو به عنوان سرمربی جدید خیبر فعالیت می‌کند که عملکرد او نیز برای مدیران این باشگاه راضی کننده نبوده و آنها در پی به خدمت گرفتن یک سرمربی جدید هستند.

روز گذشته باشگاه خیبر در نامه‌ای رسمی به باشگاه هوادار خواستار جذب سیدمهدی رحمتی و صدور رضایت‌نامه او شده که باشگاه هوادار نیز با این درخواست مخالفت کرده است.

2097166

میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای و سخنگوی هوادار در این خصوص گفت: کادر فنی هوادار از ترکیب متقارن‌تر، متوازن‌تر و وزن سنگین‌تری در قیاس با تمامی فصول گذشته برخوردار است‌‌. مجموعه ما در دشوارترین برهه زمانی تاریخ‌مان و با وجود سیدمهدی رحمتی آرامش زیادتر و حواشی کم‌تری دارد. سرمربی ما که گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران بوده است به طرز قابل توجهی تمامی شاخصه‌های یک سرمربی بزرگ را دارد. سیدمهدی رحمتی صبح امروز با پیشنهاد سرمربی‌گری در باشگاه خیبر مواجه شده که مدیرعامل باشگاه هوادار نیز به طور رسمی و بلافاصله با پیشنهاد مکتوب مجموعه مذکور مخالف کرده است و خوشبختانه خود ایشان نیز به قرارداد دو ساله‌اش پایبندی فنی و اخلاقی دارد.

او ادامه می‌دهد: در تعطیلات نیم فصل مجموعه تیمی تقویت بیشتری خواهد شد و دور برگشت جذاب‌تری از هوادار خواهید دید. تاریخ به بالا و پایین و کوچک و بزرگ مجموعه افتخار خواهد کرد، چرا که آن‌ها هر یک به تنهایی خواهان بسیاری دارند اما جرم‌شان آن است که می‌خواهند در همین مجموعه و در کنار یک دیگر باشند. میزان صمیمیت و اتحاد میان همه بچه‌ها آرزوی تمامی رقبای ما و همواره برگ برنده باشگاه بوده و خواهد بود.

دیدگاه‌ها