کد خبر : 2078135 | 29 مهر 1403 ساعت 12:03 | 7.6K بازدید | 16 دیدگاه

عصبانیت ستاره آرسنال از داور: هر هفته همینه!

دکلان رایس پس از شکست برابر بورنموث بسیار عصبانی بود و از تصمیمات داور این بازی انتقاد کرد.

عصبانیت ستاره آرسنال از داور: هر هفته همینه!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی بورنموث روبروی این تیم میدان رفت و در کمال ناباوری با دریافت دو گل بازی را به حریف واگذار کرد تا اولین شکست این فصل را تجربه کرده و نگران افزایش اختلاف امتیازش با لیورپول و منچسترسیتی باشد.

این دیدار با جنجال زیادی همراه بود و ویلیام سالیبا در نیمه اول و در دقیقه ۳۰ با تصمیم کمک داور ویدیویی که معتقد بود کارت زرد برای خطای صورت گرفته کافی نیست از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان میکل آرتتا مجبور شوند برای مدتی طولانی با یک بازیکن کمتر نسبت به حریف بازی کنند و این موضوع در نهایت در دقایق پایانی بازی در نیمه دوم روی عملکردشان تاثیر گذاشت.

پس از این که سوت پایان این بازی به صدا در آمد، رایس با عصبانیت به سمت داور رفت و خطاب به او فریاد می‌زد «هر هفته همینه!» تا به این شکل اعتراضش را به تصمیمات داوری در این بازی و البته در دیدارهایی که در چند هفته گذشته برگزار شده است نشان داده باشد.

این سومین باری بود که یکی از بازیکنان آرسنال در طول رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس از زمین بازی اخراج می‌شد که یکی از آنها هم اخراج بحث برانگیز رایس بود و تروسار هم دیگر بازیکن اخراجی این تیم بود و همین باعث شد که آنها از این وضعیت ناراضی باشند.

دیدگاه‌ها