کد خبر : 2078131 | 29 مهر 1403 ساعت 11:50 | 13K بازدید | 9 دیدگاه

گریلیش:

بهترین ویژگی گواردیولا هرگز خریدنی نیست

جک گریلیش معتقد است که بهترین ویژگی پپ گواردیولا نگاه متفاوتی است که به فوتبال دارد.

بهترین ویژگی گواردیولا هرگز خریدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش پس از درخشش در ترکیب استون ویلا توجه پپ گواردیولا را به خود جلب کرد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ با قراردادی هنگفت راهی منچسترسیتی شد و در طول چند فصل اخیر موفق شده است قهرمانی‌های بسیاری را با این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد.

دوران حضور این ستاره انگلیسی در ترکیب سیتی با فراز و نشیب بسیاری همراه بوده اما به نظر می‌رسد که باید همکاری با گواردیولا که بسیاری او را یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال می‌دانند بسیار راضی است و باور دارد که ویژگی‌های درخشان او باعث تمایزش از دیگر مربیان شده است.

2097147

گریلیش در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی در این باره اظهار داشت: «سبک نگاه او به فوتبال واقعا با هر کس دیگری متفاوت است و این موضوع بسیار مهمی است. از نظر من این ویژگی‌ای است که نمی‌توان آن را با پول خرید و ارزشش در واقع سال‌ها تجربه‌ای است که در پشت آن وجود دارد.

او فوتبال را با هر کس دیگری که شما بشناسید به شکلی متفاوت می‌بیند. این واقعا بسیار خاص و بسیار خوب است. گواردیولا یک مربی فوق‌العاده است و بازی کردن برای او همیشه لذت‌بخش و باعث افتخار من است.»

دیدگاه‌ها