کد خبر : 2078122 | 29 مهر 1403 ساعت 10:51 | 9.2K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم جنجالی هنوز منتظر تماس توخل است

میسون گرینوود هنوز امیدوار است که فرصت حضور در تیم ملی انگلیس را داشته باشد و منتظر صحبت با توماس توخل است.

مهاجم جنجالی هنوز منتظر تماس توخل است

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در زمان حضورش در منچستریونایتد به عنوان یکی از استعدادهای جوان و آینده‌دار فوتبال انگلیس شناخته می‌شد و بسیاری معتقد بودند که او می‌تواند در آینده به ستاره تیم ملی این کشور تبدیل شود و در سال ۲۰۲۰ هم برای حضور در اردوی این تیم دعوت شد.

این بازیکن برای اولین بار با پیراهن تیم ملی انگلیس برابر تیم ملی ایسلند به میدان رفت اما پس از آن و به واسطه اتفاقاتی که رخ داد و شکایتی که از او به اتهام ضرب و شتم و تجاوز صورت گرفت دیگر فرصتی برای حضور در این تیم پیدا نکرد و از تیم ملی انگلیس، کشوری که در آن به دنیا آمده بود دور ماند.

گرینوود فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب ختافه داشت و این فصل هم توانسته است نمایش قابل قبولی را در ترکیب مارسی در لیگ یک فرانسه به نمایش بگذارد و حالا روزنامه سان خبر داده است که او بی‌صبرانه منتظر است که تماسی از سوی توماس توخل با او گرفته شود تا شاید فرصتی برای بازگشت به جمع سه شیرها را داشته باشد.

توخل به تازگی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس از سوی اتحادیه فوتبال این کشور انتخاب شد و قرار است کارش را از اول ژانویه سال آینده میلادی آغاز کند. گرینوود فرصت بازی برای تیم ملی جاماییکا را هم دارد و شاید انتخاب دیگری جز این نداشته باشد.

دیدگاه‌ها