کد خبر : 2078121 | 29 مهر 1403 ساعت 10:40 | 15.9K بازدید | 21 دیدگاه

اوج هیجان در شهر بارسلونا: امرور روز گاوی است!

هواداران بارسلونا برای دیدن دوباره گاوی با پیراهن این تیم در زمین لحظه شماری می‌کنند.

اوج هیجان در شهر بارسلونا: امرور روز گاوی است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه خانگی و در مقابل هوادارانش در یک بازی حساس و تماشایی روبروی سویا به میدان برود و مصمم است که سه امتیاز ارزشمند این بازی را در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ به دست آورد.

اما این بازی از یک جهت دیگر هم اهمیت بسیار زیادی برای این تیم و هوادارانش دارد. گاوی قرار است پس از نزدیک به یک سال بار دیگر در این دیدار فرصت حضور در زمین را داشته باشد و آنها برای مدتی طولانی منتظر تماشای دوباره درخشش او با پیراهن بارسا در زمین پس از مصدومیت دردناک و شدیدش بودند.

2097133

تقریبا یک سال قبل بود که این ستاره جوان بارسلونا در جریان دیدار تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان از ناحیه ربات صلیبی و مینیسک دچار مصدومیت شد و پایش را به تیغ جراحان سپرد و روند درمان طولانی مدتی را آغاز کرد اما حالا و در فاصله ۳۳۶ روز پس از این اتفاق آماده بازگشت به زمین است.

روزنامه موندو دیپورتیوو تیترش را به گاوی اختصاص داد و نوشت: «روز گاوی» تا نشان دهد که بازگشت او به میدان تا چه حد برای بارسا اهمیت دارد و به نظر می‌رسد که امروز تمام توجهات معطوف به او باشد. هرچند انتظار می‌رود که او از ابتدا در ترکیب این تیم میدان نرود و احتمالاً دقایقی را به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها