کد خبر : 2078118 | 29 مهر 1403 ساعت 10:34 | 12.4K بازدید | 8 دیدگاه

کمپانی شوکه شد: هافبک بایرن سه ماه نیست!

الکساندر پاولوویچ به دلیل مصدومیت حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود.

کمپانی شوکه شد: هافبک بایرن سه ماه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا روبروی اشتوتگارت به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پرگل تماشایی و با ارائه یک بازی درخشان با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

اما اتفاق بدی که در طول این بازی برای بایرن رخ داد مربوط به مصدومیت پاولوویچ بود. او بر اثر برخوردی که در زمین داشت دچار شکستگی از ناحیه استخوان ترقوه شد و کادر پزشکی بایرن مونیخ پس از پایان این بازی این خبر را به صورت رسمی تایید کرد و اعلام کرد که او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

2097025

بسیاری از رسانه‌های آلمانی در ابتدا اعلام کردند که او تنها تا پایان نوامبر یعنی شش هفته از میادین دور خواهد بود اما حالا روزنامه بیلد اعلام کرده است که با توجه به دشواری عمل جراحی پیش روی این بازیکن، او حداقل تا سه ماه آینده قادر به حضور در میادین و در ترکیب بایرن نخواهد بود.

این بدترین خبر ممکن برای ونسان کمپانی بود که در این مقطع حساس بازیکنش را از دست داده است و باید به دنبال پر کردن جای خالی او در خط میانی تیمش برای دیدارهای حساسی که پیش رو دارد باشد. بازی بعدی بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها