کد خبر : 2078115 | 29 مهر 1403 ساعت 10:24 | 17.7K بازدید | 43 دیدگاه

قطعی شد: حضور اینترمیامی در جام باشگاه‌های جهان

باشگاه اینترمیامی قرار است در کنار دیگر باشگاه‌های بزرگ دنیا در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند.

قطعی شد: حضور اینترمیامی در جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی نیوانگلند به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و پر گل و با ارائه یک نمایش درخشان به خصوص از سوی لیونل مسی با نتیجه ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست آورد.

این پیروزی ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان تاتا مارتینو داشت و باعث شد که آنها بتوانند رکورد نیوانگلند را که پیش از این در فصل ۲۰۲۱ به ثبت رسانده بودند بشکنند و با ۷۴ امتیاز بالاترین امتیاز کسب شده در تاریخ این مسابقات را به نام خودشان ثبت کنند و حالا منتظر برگزاری مرحله پلی آف هستند.

2097127

اتفاق خوب دیگری که شب گذشته برای این تیم رخ داد این بود که جانی اینفانتینو پس از پایان این بازی در ورزشگاه اینترمیامی اعلام کرد که این تیم هم به صورت رسمی و قطعی در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها که قرار است تابستان سال آینده برگزار شود حضور خواهد داشت که خبر بسیار خوبی برای آنها و تمامی فوتبال دوستان بود.

اینفانتینو در این باره گفت: «من سه موضوع را باید به شما بگویم. اول از همه به خاطر قهرمانی در ساپورترز شیلد به این تیم تبریک می‌گویم. نکته دوم این است که شما مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۵ را به دست آوردید. و نکته سوم این که شما بازی اول را در ورزشگاه هارد راک مقابل ۶۵ هزار نفر برگزار خواهید کرد و بازی افتتاحیه برای شماست!»

دیدگاه‌ها