کد خبر : 2078114 | 29 مهر 1403 ساعت 10:14 | 621 بازدید | 0 دیدگاه

کانوپولو قهرمانی جهان؛

کسب سهمیه جهانی کانوپولو توسط بانوان ایران

تیم کانوپولو اصفهان خروشان، نماینده بانوان ایران، توانستند سهمیه بازی‌های جهانی برای نخستین بار کسب کنند.

کسب سهمیه جهانی کانوپولو توسط بانوان ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان 24 تا 29 مهر در شهر دکیوینگ کشور چین برگزار می‌شود.

تیم‌های اصفهان خروشان در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش آقایان نمایندگان ایران در رقابت‌ها هستند.

اصفهان خروشان با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیر نجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در رقابت‌ها حضور دارد.

ملوان نداجا نیز با حضور امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و هدایت مهرگان خیرالهی سرمربی و انوش عباسی مربی در این مسابقات شرکت کرده است.

اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در پنجمین و آخرین دیدار دور دوم خود در گروه P به مصاف سنگاپور رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 با گل‌های فاطمه جلیلیان، آتوسا اسلامی و الهه پورعبدیان بازی را برد. نماینده ایران با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه P برای نخستین بار در تاریخ ورزش کانوپولوی ایران به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و موفق به کسب سهمیه بازی‌های جهانی WORLD GَAMES هم شد.

در ادامه این رقابت‌ها، تیم اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در رقابت نیمه‌نهایی به مصاف صدرنشین گروه O بانوان نیوزلند رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 2 مقابل این تیم قدرتمند که مدعی اصلی قهرمانی است، نتیجه را واگذار کرد. الهه پورعبدیان و فاطمه جلیلیان برای ایران در این رقابت گلزنی کردند.

این تیم از ساعت 9:20 در دیدار رده‌بندی برای سومین بار در این دوره از رقابت‌ها به مصاف هلند خواهد رفت.

دیدگاه‌ها