کد خبر : 2078104 | 29 مهر 1403 ساعت 02:02 | 4.7K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: مورینیو و کلوپ باعث شدند مربی بهتری شوم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید مربیانی که با آن‌ها رقابت داشته او را به مربی بهتری تبدیل کرده‌اند.

گواردیولا: مورینیو و کلوپ باعث شدند مربی بهتری شوم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت و در این بازی خارج از خانه به دنبال برد خواهد بود تا همچنان به رقابت با لیورپول در صدر جدول ادامه دهد.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار درباره دستاوردهای خود به عنوان سرمربی سیتی گفت:"هرگز در زندگی‌ام نمی‌توانستم حتی برای یک ثانیه هم به آنچه تا امروز به دست آورده‌ام، فکر کنم. حتی به عنوان یک فوتبالیست، اما به عنوان یک مربی واقعا غیر ممکن است! حتی در خوابم هم چنین چیزی را نمی‌دیدم. در حال حاضر چیز بیشتری نمی‌خواهم.

2097104

دوباره جا می‌برید؟

اگر جام دیگری با دست نیاورم هم خوب است. البته ما یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر می‌خواهیم! رسیدن به فینال چمپیونزلیگ و تلاش برای برنده شدن دوباره؟ البته که بله. اما من سختی آن را می‌دانم، وقتی تو هرگز برنده نشده‌ای، همه چیز کاملاً متفاوت است، من باید آن را تحمل کنم. به همین دلیل است که ما هنوز اینجا هستیم.

علاقه به مربیگری؟

دوست دارم به سر کار بیایم، واقعا دوستش دارم! فکر کردن در مورد بازی ولورهمپتون، صحبت به بازیکنان، تصاویری برای دیدن، جلسات تمرینی برای آماده سازی‌ هنوز هم همه چیز را دوست دارم! این دلیل اصلی مربی بودن من است. وقتی این را احساس نکنم، سیتی را ترک نمی‌کنم، من دیگر مربی نیستم.

2097103

شما بهترین مربی جهان هستید؟

در این کشور و در سراسر جهان، سر الکس فرگوسن بهترین است. به جام‌های او نگاه کنید! نزدیک بودن به آمار یکی از بهترین مربیان تمام دوران کافی نیست، بلکه بیش از اندازه کافی است! برای من این یک افتخار است. وقتی مردم می‌گویند "پپ یکی از بهترین‌ها" است، این به دلیل بازیکنان، مربیان و دستیارانی است که با آن‌ها کار کرده‌ام. آن‌ها این حس را ایجاد می کنند که ما خوب هستیم و این کافی است!

در آینده مدیر ورزشی می‌شوید یا خیر؟

نه! من از مربی‌ام خیلی انتقاد می‌‌کنم! من نمی‌توانم! من چمن را دوست دارم، صادقانه بگویم، من رنگ سبز آنجا را دوست دارم. دوست ندارم روی سکوها با کراوات بنشینم.

2097101

رقابت با مربیانی مانند یورگن کلوپ؟

رقبای من به عنوان سرمربی، به عنوان مثال یورگن کلوپ، من را مربی بهتری کرد. همینطور ژوزه مورینیو من را یک مربی بهتری کرد. اکنون میکل آرتتا این کار را انجام می‌دهد. ما به آن نیاز داریم.

دیدگاه‌ها