کد خبر : 2078101 | 29 مهر 1403 ساعت 01:44 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

موتا: حق‌مان بود لاتزیو را ببریم

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش در مصاف با لاتزیو شایسته برد بود.

موتا: حق‌مان بود لاتزیو را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی هفته هشتم سری A به مصاف لاتزیو رفت و در این دیدار با گل ماریو گیلا با نتیجه 1-0 برنده شد. در این دیدار لاتزیو از دقیقه 29 با اخراج رومانیولی کار را 10 نفره دنبال کرد.

تیاگو موتا پس از بازی خانگی مقابل لاتزیو با میکروفون اسکای صحبت کرد. او درباره اینکه در این دیدار چه چیزی را بیشتر دوست داشت، گفت: "ما به کار روی همه چیز ادامه خواهیم داد و من خیلی چیزها را دوست داشتم. صبر تیم خوب بود. کمی عصبانی بودیم اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و گل در زمان مناسب به ثمر رسید. گلزنی به چنین تیمی آسان نیست‌. پیروزی مهم و شایسته‌ای را به دست آوردیم."

گلزنی روی ضربه از خارج محوطه جریمه؟

بسیار مهم است، ضربه نیکو فاجولی زمانی که دانیلو به او توپ می‌‌دهد، ضربه‌ای نیست که در آن لحظه باید زده شود. وقتی تیمی را پیدا می‌کنیم که در داخل محوطه دفاع می‌کند، شوتزنی از خارج محوطه جریمه مهم است اما باید در زمان مناسب انجام شود.

2097097

آیا کامبیاسو بازیکن ایده آل شماست؟

آندره در یووه و در تیم ملی بازیکن مهمی است. بازیکنی بسیار کامل که می‌‌داند هنوز می‌تواند پیشرفت کند و باید از نظر روحی و جسمی متعادل باشد چون بازی‌های زیادی انجام می‌دهد. او می‌تواند در فاز دفاعی بهتر عمل کند، او خیلی خوب است و برای ما و تیم ملی هم چنین نقشی دارد.

آیا برای اینکه مربی خوبی باشید باید آن حس فوتبالیست بودن را در خود بکُشید؟

به عنوان یک بازیکن نمی‌توانستم چه مثبت و چه منفی، احساساتم را پنهان کنم. به عنوان مربی ادامه می‌دهم. واضح است که گاهی اوقات برای بازیکنان آسان نیست، اما تا زمانی که این جنبه احساسی را داشته باشم، به مربیگری ادامه خواهم داد. من یکی از آن‌ها هستم، تا زمانی که آن‌ها این نگرش را داشته باشند، بازیکنان من نیستند، بلکه پسران من خواهند بود. من همه را دوست دارم و انتخاب ترکیب برای من سخت‌ترین کار است.

دیدگاه‌ها