کد خبر : 2078096 | 29 مهر 1403 ساعت 01:16 | 6.2K بازدید | 34 دیدگاه

آنچلوتی: شانس آوردیم، مودریچ نجات‌مان داد!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی ۲-۱ مقابل سلتاویگو، از عملکرد لوکا مودریچ که سازنده گل دوم بود، تمجید کرد.

آنچلوتی: شانس آوردیم، مودریچ نجات‌مان داد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری دشوار از هفته دهم لالیگا، در بازی‌ای خارج از خانه به مصاف سلتاویگو رفت و با گل‌های کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور به پیروزی ۲-۱ رسید. این سه امتیاز در حالی به دست آمد که میزبان موفق شده بود بازی را به تساوی بکشاند اما لوکا مودریچ سه دقیقه پس از ورودش به زمین، با یک پاس درخشان،‌ باعث شد وینیسیوس جونیور در مقابل دروازه صاحب توپ شود و گل دوم و پیروزی‌بخش را به ثمر برساند. کارلو آنچلوتی پس از بازی در نشست خبری درباره اتفاقات بازی صحبت کرد.

درخشش مودریچ و گل پیروزی؟
مودریچ فوق‌العاده است. پاس او فوق‌العاده بود. او ما را نجات داد. او همیشه به ما کمک می‌کند، فرقی نمی‌کند فیکس باشد یا نه. او باور‌نکردنی است. یک بازیکن فوق‌العاده. رئال مادرید خوش‌شانس است که او را دارد. همه ما افتخار همکاری با او را داریم. او از هر نظر فوق‌العاده است.

۲۰۰ بازی در رئال؟ 
سوال اینجاست که در چند تا از این ۲۰۰ مسابقه سختی نکشیده‌ایم، باید بگویم حتی یک بازی هم اینطور نبوده و ما همیشه سختی کشیده‌ایم.(خنده)

2097090

عصبانیت بلینگام از دست وینیسیوس؟
متوجه نشدم اما اگر این کار را کرده به این معنی است که او جرأت دارد. من این کارش را دوست دارم. آنها در پایان بازی همدیگر را در آغوش گرفتند، پس مشکلی نیست.

عملکرد تیم؟
تا آخر جنگیدیم اما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. در بعضی لحظات خوش‌شانس بودیم. به لطف پاس فوق‌العاده مودریچ بازی را بردیم.

تغییرات ترکیب؟
پست بلینگام عوض شده بود. ما می‌خواستیم او را در آن پست امتحان کنیم و به نظرم خوب بازی کرد. من خوشم آمد. شوامنی را هم در پست دیگری امتحان کردیم اما خوب پیش نرفت. اشتباه من بود.

دیدگاه‌ها