کد خبر : 2078095 | 29 مهر 1403 ساعت 01:15 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

گل برنتفورد تقصیر پزشکان منچستریونایتد بود!

کادر پزشکی منچستریونایتد با ممانعت از بانداژ کردن سر ماتیاس دلیخت، یکی از دلایل اصلی به ثمر رسیدن گل برنتفورد مقابل شیاطین سرخ بودند.

گل برنتفورد تقصیر پزشکان منچستریونایتد بود!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش برنتفورد گذشت و سرانجام بعد از مدت‌ها طعم شیرین پیروزی را چشید.

نکته جالب توجه و البته جنجالی این بازی لحظاتی قبل از تک گل برنتفورد در آخرین دقیقه نیمه اول رخ داد. جایی که داور بازی بعد از مشاهده خونریزی سر ماتیاس دلیخت که در دقایق ابتدایی پس از برخورد با مهاجم برنتفورد دچار جراحت شد، اجازه ارسال کرنر به بازیکنان میهمان را نداد و دستور به خروج دلیخت از زمین برای پاک کردن خون‌های روی سر این بازیکن داد.

اتفاقی که شدیدا منجر به ناراحتی دلیخت و اریک تن‌هاخ شد چرا که آنها می‌دانستند برتری نفری برنتفورد روی این ضربه کرنر می‌تواند به ضررشان تمام شود و اتفاقا همین هم شد تا برنتفورد توسط ادن پینوک به گل اول بازی برسد.

2097086

با گذشت چند ساعت از این بازی حالا رسانه گل مدعی شد که اقدام داور برای بیرون راندن دلیخت از زمین کاملا درست بوده چرا که طبق قوانین لیگ برتر، داور می‌تواند هر زمان از بازی که خونریزی بازیکنان در زمین را مشاهده کرد، آن بازیکن را از زمین خارج کند.

جالب آنکه این اتفاق قبل از گل برنتفورد یک بار دیگر نیز رخ داده بود و تعجب برانگیز است که چرا کادر پزشکی منچستریونایتد تصمیم به بانداژ کردن سر دلیخت نگرفتن و تنها به یک چسب برای بند آوردن خون روی سر این بازیکن اکتفا کردند. درواقع اگر بعد از بار اولی که او به دلیل خونریزی از زمین خارج شد، محل جراحت سر دلیخت را پانسمان کرده بودند، دیگر نیاز به خروج دوباره او از زمین نبود و در نهایت منچستریونایتد مقابل برنتفورد گلی دریافت نمی‌کرد.

دیدگاه‌ها