کد خبر : 2078090 | 29 مهر 1403 ساعت 00:38 | 1.4K بازدید | 2 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۴-۲ استراسبورگ: جوانان درخشان لوئیز انریکه!

مصاف تیم‌های پاری‌سن ژرمن و استراسبورگ با برتری پرگل ۴-۲ شاگردان لوئیز انریکه به پایان رسید‌.

پی‌اس‌جی ۴-۲ استراسبورگ: جوانان درخشان لوئیز انریکه!

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی از هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک فرانسه، پاری‌سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس با نتیجه پرگل ۴-۲ از سد میهمانش استراسبورگ گذشت‌.

پایان نیمه اول

دیداری که با نمایش تهاجمی شاگردان لوئیز انریکه آغاز شد اما استراسبورگ نیز تیم دست و پا بسته‌ای نشان نمی‌داد و اتفاقا اولین موقعیت‌های جدی بازی توسط بازیکنان تیم میهمان خلق شد.

قفل دروازه‌های دو تیم در هجدهمین دقیقه بازی شکسته شد و سنی مایولو جوان توانست روی پاس بردلی بارکولا گل اول پاری‌سن ژرمن را وارد دروازه میهمان کند.

پی‌اس‌جی بعد از این گل ناخواسته عقب کشید تا یکی دو فرصت ایده‌آل نصیب بازیکنان استراسبورگ شود. با این حال اما نتیجه ۱-۰ تا پایان نیمه اول پابرجا باقی ماند.

پایان نیمه اول

شاگردان انریکه در نیمه دوم با توپ پر وارد زمین شدند و خیلی زود توسط مارکو اسنسیو در دقیقه ۴۷ برتری‌شان را دوبرابر کردند. گلی که خیلی زود و تنها پس از ۱۰ دقیقه توسط سکو مارا پاسخ داده شد تا کار دوباره با برتری یک گله پاریسی‌ها از سر گرفته شود.

جالب آنکه بلافاصه بعد از دریافت این گل، لوئیز انریکه دست به تعویض زد و لی کانگ این کره‌ای را به زمین فرستاد. پاری‌سن ژرمن بعد از دریافت گل، دوباره چهره تهاجمی گرفت و در دقیقه ۶۶ بازی، بردلی بارکولا با پاس ویلیان پاچو توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

تنها یک دقیقه بعد از این گل بود که سیدو ساو هم توانست برای پاری‌سن ژرمن گلزنی کند اما این گل توسط وی ای آر مردود اعلام شد. در آخرین دقایق بازی پیش‌ از اعلام وقت‌های تلف شده، لی کانگ این توانست گل چهارم پاریس را به ثمر برساند و یک دقیقه بعد از این گل نیز دیونگو یکی دیگر از گل‌های خورده استراسبورگ را جبران کرد و در نهایت پاری‌سن ژرمن با نمایش درخشان بازیکنان جوانش توانست به ششمین برد خود در این فصل برسد.

توپ گلگل‌ها:
پاری‌سن ژرمن 1مشکیاستراسبورگ:
همکاری تیمی عالی بازیکنان پی‌اس‌جی در نزدیکی‌ محوطه جریمه حریف با پاس در عمق بردلی بارکولا برای سنی مایولو همراه شد تا وینگر ‌جوان پاری‌سن ژرمن در مصاف تک به تک با دروازه‌بان گل اول تیمش را در دقیقه ۱۸ به ثمر برساند.

2097073

پاری‌سن ژرمن 2مشکیاستراسبورگ:
پافشاری بازیکنان پاری‌سن ژرمن برای به ثمر رساندن گل دوم آنقدر ادامه یافت تا روی ریباند ضربه محکم ویتینا، مارکو اسنسیو در مقابل دروازه خالی حریف در دقیقه ۴۷ حساب کار را ۲-۰ کند.

2097074

پاری‌سن ژرمن 2مشکی1استراسبورگ:

حرکت انفرادی عالی دیلان باکوا از سمت چپ زمین پی اس جی و ارسال‌ او برای سکو کامارا؛ و در این حین مدافعان پاری‌سن ژرمن بسیار ضعیف عمل کردند تا مهاجم باتجربه استراسبورگ توانست در موقعیت تک به تک با جیانلویجی دوناروما در دقیقه ۵۸ گل اول تیمش را به ثمر برساند.

2097076

پاری‌سن ژرمن 3مشکی1استراسبورگ: 
پاس در عمق عالی ویلیان پاچو از میانه زمین، بارکولا را در محوطه جریمه استراسبورگ صاحب توپ کرد و او نیز بعد از دریبل زیبای مدافع حریف، در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حریف توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۶۶ به ثمر برساند.

2097078

پاری‌سن ژرمن 4مشکی1 استراسبورگ: حرکت عالی ژائو نوس در نودمین دقیقه بازی با نفوذ او به محوطه جریمه و پاس کاتبک برای هافبک کره‌ای پاری‌سن ژرمن همراه شد تا لی کانگ این تبدیل به تعویض طلایی انریکه در این بازی شود و حساب کار را ۴-۱ کند.

2097079

پاری‌سن ژرمن 4مشکی2استراسبورگ: روی یک ارسال کرنر از سمت راست محوطه جریمه پاری‌سن ژرمن، دیونگو روی ارسال خوب سکو مارا توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر برساند.

2097080

دیدگاه‌ها