کد خبر : 2078088 | 29 مهر 1403 ساعت 00:46 | 6.8K بازدید | 38 دیدگاه

سلتا ۱-۲ رئال: آنچلوتی و تیمش قسر در رفتند!

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه سلتاویگو را به سختی و با نتیجه ۲-۱ شکست داد و سه امتیاز را کسب کرد.

سلتا ۱-۲ رئال: آنچلوتی و تیمش قسر در رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، در بازی امشب هم برابر سلتاویگو نمایش چندان دلچسبی نداشتند اما با گل‌های کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور پیروز بازی شدند.

ویدئو: 356230

ترکیب دو تیم

سلتاویگوسلتاویگو: گوایتا، مانکیلو، استارفلت، آلونسو، مینگزا، بلتران، سوتلو، آلوارز، سوئدبرگ، بامبا، ایگلسیاس

رئال مادریدرئال مادرید: کورتوا، میلیتائو، رودیگر، شوامنی، واسکز، والورده، کاماوینگا، گارسیا، بلینگام،‌ وینیسیوس، امباپه

پایان نیمه اول

با اینکه مشکلات رئال مادرید در این بازی هم به وضوح نمایان بودند و مشخص بود که تعطیلات ملی هم به حل آنها کمک نکرده بود، اما مادریدی‌ها سه امتیاز این بازی را هم به سختی به دست آوردند.

بازی با موقعیت‌های سلتاویگو آغاز شد و رئال خوش‌شانس بود که در همان دقایق ابتدایی دروازه‌اش را بازشده ندید! با این حال تیم مادریدی هم بیکار ننشست و تلاش کرد به دروازه حریف نزدیک شود. در حالی که بازی پایاپای دنبال می‌شد، شوت زیبای کیلیان امباپه گوایتا را تسلیم کرد و رئال را با برتری به رختکن فرستاد.

پایان بازی

در آغاز نیمه دوم ویلوت سوئدبرگ توانست بازی را مساوی کند و رئال را در دردسر بیاندازد. بعد از این گل مادریدی‌ها با تمام قوا جلو کشیدند و پس از زدن یک گل آفساید، در دقیقه ۶۶ موفق شدند با پاس زیبای لوکا مودریچ به وینیسیوس، به گل دوم برسند.

در ادامه بازی رئال فرصت زیادی برای بیشتر کردن اختلاف به دست نیاورد اما سلتا تمام تلاشش را برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد. جدی‌ترین موقعیت آنها در لحظات پایانی بازی رقم خورد که ضربه دوویکاس در مقابل دروازه با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت تا رئالی‌ها نفس راحتی بکشند.

آنها با این پیروزی هم‌امتیاز بارسلونای صدرنشین شدند و باید منتظر بمانند و امیدوار باشند که سویا بتواند تیم آماده هانسی فلیک را متوقف کند.

توپ گلگل‌ها:

2097066

در دقیقه ۲۰ امباپه با شوتی زیبا و فنی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را ۱-۰ کرد.

2097067

۶ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که با ارسال فوق‌العاده مینگزا از سمت راست،‌ سوئدبرگ با ضربه‌ای حساب‌شده بازی را مساوی کرد.

2097068

در دقیقه ۶۶ مودریچ که به عنوان یار تعویضی به بازی آمده بود، سه دقیقه پس از ورودش به زمین، با پاسی زیبا، وینیسیوس را با دروازه‌بان تک به تک کرد و وینگر برزیلی به راحتی توپ را به تور چسباند.

دیدگاه‌ها