کد خبر : 2078085 | 29 مهر 1403 ساعت 10:00 | 15K بازدید | 31 دیدگاه

تعبیر یک عکس از گلر عاصی تراکتور

پورحمیدی ریاضت را زندگی می‌کند!

دروازه‌بان ذخیره تیم فوتبال تراکتور همچنان حضوری جدی در تمرینات این تیم دارد.

پورحمیدی ریاضت را زندگی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین گلرهای فصل قبل لیگ برتر که بیشترین کلین شیت را هم انجام داد در فصل جدید هنوز یک دقیقه هم بازی نکرده و نمی‌دانیم چنین اتفاقی را باید به حساب عجایب فوتبال ایران بگذاریم یا بدشانسی مطلق این بازیکن! ناگفته پیداست که از حسین پورحمیدی حرف می‌زنیم. بازیکنی که با حضور علی بیرانوند در تراکتور فعلا باید سخت تمرین کند.

او که نقشه‌های بزرگی در سر داشت و حتی برای جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی خیز برداشته بود، حالا جایگاه باشگاهی خود را هم از دست رفته می‌بیند. با این وجود اصلا ناامید نشده و یکی از پرتلاش‌ترین شاگردان دراگان اسکوچیچ است.

عکسی که از او در تمرین نوبت عصر شنبه 28 مهر در رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شده روحیه بالای او را به تصویر کشیده است. تصویری که می‌توان آن را به حال درونی حسین هم تعبیر کرد. فوتبال که تمام زندگی‌اش است را بالای سر، بین خودش و خدا قرار داده و با نگاهی به آسمان در تلاش است که مزد زحماتش را بگیرد.

قطعا حسین پورحمیدی از شرایطی که دارد راضی نیست. او همه کار برای جلب نظر دراگان اسکوچیچ انجام می‌دهد هر چند اسکوچیچ خودش به توانایی‌های فنی این بازیکن واقف است و باید دید چه زمانی از او در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها