کد خبر : 2078082 | 29 مهر 1403 ساعت 08:52 | 5.5K بازدید | 15 دیدگاه

مولر: خداحافظی تنها چیزی است که به آن فکر نمی‌کنم!

توماس مولر، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ، مدعی شد که در حال حاضر برنامه‌ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد چرا که هنوز می‌تواند نود دقیقه بازی کند.

مولر: خداحافظی تنها چیزی است که به آن فکر نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه پرگل ۴-۰ از سد میهمانش اشتوتگارت گذشت و همچنان صدرنشین باقی ماند.

یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در این بازی با کسب ۷ از فلش اسکور، توماس مولر باتجربه بود که این روزها شایعات خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال در پایان فصل بیشتر از همیشه به گوش می‌رسید.

چیزی که به نظر می‌رسد خودش اصلا دوست ندارد آن را بشنود. او در گفتگو با خبرنگاران بعد از پایان بازی درمورد احتمال خداحافظی از فوتبال در پایان فصل گفت: "به‌نظرم در اکتبر پرسیدن این سوال خیلی جالب است. ولی من هنوز هم بازیکن نود دقیقه‌ای و عضوی از بایرن مونیخ هستم. به تنها چیزی که اکنون فکر نمی‌کنم، خداحافظی کردن است."

مولر همچنین درمورد بازی دشوار چهارشنبه شب بایرن مونیخ برابر بارسلونا در اسپانیا اضافه کرد: "با برد خوبی که مقابل اشتوتگارت بدست آوردیم، حالا مشتاقانه در انتظار بازی مقابل بارسلونا هستیم."

دیدگاه‌ها