کد خبر : 2078081 | 29 مهر 1403 ساعت 08:25 | 8.4K بازدید | 7 دیدگاه

می‌خواهم همیشه شما را همراه خودمان ببینم

آغوش باز مورایس رو به پیشکسوتان سپاهان (عکس)

سرمربی پرتغالی تیم سپاهان از حضور پیشکسوتان در تمرین این تیم بسیار خوشحال شد.

آغوش باز مورایس رو به پیشکسوتان سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان که با شرایطی متفاوت و به لطف یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود، اکنون پس از تعطیلات بین المللی فیفادی خودش را برای دیدار در لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم آماده می‌کند که البته در تمرینات امروز طلایی پوشان، اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان همراه با احمد یوسف زاده مدیرعامل این باشگاه و پیشکسوتان مهمانان ویژه آنها بودند. 

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان نیز در این جلسه با استقبال از حضور پیشکسوتان سپاهان در جمع بازیکنان تیم گفت: همیشه از حضور بازیکنان قدیمی و مربیان قدیمی سپاهان در کنار تیم خوشحال می‌شوم. همیشه خوشحال می‌شوم که شما را در کنار تیم ببینم و امیدوارم همواره با حضور خود، زمینه ارتقای شرایط روانی سپاهان را فراهم کنید. 

او همچنین تاکید کرد: همه پیشکسوتان برای ما مهم هستند زیرا آن‌ها هستند که باشگاه را به اینجا رسانده‌اند بنابراین امیدوارم همواره حضور پیشکسوتان را در کنار بازیکنان تیم شاهد باشیم.

همچنین حسین چرخابی، مربی اسبق سپاهان و پیشکسوت فوتبال در جمع بازیکنان این تیم گفت: رمز موفقیت یک تیم فوتبال، مهمتر از هر چیز، همدلی و به معنای واقعی «تیم بودن» است. 

2097059

او خطاب به بازیکنان سپاهان گفت: شما برای تیمی بازی می‌کنید که هواداران دلسوز آن، با سپاهان زندگی می‌کنند و سال‌هاست که زندگی آن‌ها به سپاهان گره خورده است.

مربی پیشین سپاهان تصریح کرد: مردم اصفهان علاقه بسیاری به سپاهان دارند و طرفدار این تیم هستند؛ این باشگاه بیش از ۷ دهه قدمت دارد و مطمئنم بازیکنان تیم به خاطر این پیراهن و نام سپاهان و نام خودشان، همه تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرند.

سپاهان در سومین بازی آسیایی خود قرار است برابر الشارجه امارات قرار بگیرد و نماینده اصفهانی فوتبال ایران در شرایطی پا به میدان می‌گذارد که کسب ۳ امتیاز این دیدار می‌تواند وضعیت سپاهان در این گروه متحول سازد.

دیدگاه‌ها