کد خبر : 2078079 | 29 مهر 1403 ساعت 05:30 | 32.7K بازدید | 14 دیدگاه

راموس و ناواس هنوز به دنبال تیم جدید

ستارگان دیروز رئال مادرید، بیکارهای امروز جهان فوتبال

به نظر می‌رسد حضور و حتی کسب افتخار با رئال مادرید تضمینی برای موفقیت همیشگی شما نخواهد بود.

ستارگان دیروز رئال مادرید، بیکارهای امروز جهان فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، بازی برای رئال مادرید برای بسیاری از بازیکنان، اوج آن‌ها محسوب می‌شود و از اینکه تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم پس از جدایی بدون تیم باشند، بسیار قابل توجه است. یک بازیکن ممکن است به دلایل متعددی در انبوه بازیکنان آزاد قرار بگیرد و اکنون در شرایطی که یک سوم ابتدایی فصل 2024/25 در جریان است، به نظر می‎‌رسد حضور در رئال مادرید لازمه موفقیت یا حداقل تیم‌دار بودن شما نیست. حال بازیکنانی را بررسی خواهیم کرد که در این فصل از رئال مادرید، بدون تیم هستند.

سرخیو راموس
راموس بدون شک عجیب‌ترین بازیکن این لیست است. او به عنوان یکی از برترین مدافعان تاریخ شناخته می‌شود اما پس از جدایی و انتقال به پاری سن ژرمن و سویا، اکنون بدون تیم شده است. به تازگی در خبری عجیب ESPN مدعی شد که این بازیکن در آستانه پیوستن به الزمالک مصر قرار گرفته است.

2019970

کیلور ناواس
او عضوی از نسل خاص رئال مادرید بود که سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اما این دروازه‌بان هم این روزها تیم ندارد.

1975498

ماریانو دیاز
مردی که وارث شماره 7 کریستیانو رونالدو بود، مانند سرخیو راموس مدتی در سویا حضور داشت و اکنون در سن 31 سالگی به دنبال تیم جدید می‌گردد.

2013358

خسه رودریگز
خسه هم شرایط عجیبی دارد و این بازیکن که روزگاری به عنوان یک پدیده شناخته می‌شد، مسیر فوتبالی عجیبی را تجربه کرد.

2063566

آنتونیو آدان
این دروازه‌‎بان که دوران جوانی‌اش را در مادرید گذراند و اکنون 37 ساله شده، برای تیم‌های زیادی از جمله اتلتیکومادرید، کالیاری، اسپورتینگ لیسبون و رئال بتیس بازی کرد اما امروز بدون تیم مانده است.

2097054

دیدگاه‌ها