کد خبر : 2078077 | 29 مهر 1403 ساعت 09:07 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

رایان کریستی:

خوشحالم که مدعی قهرمانی را شکست دادیم

رایان کریستی، گلزن بورنموث، از شکست دادن آرسنال به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم که مدعی قهرمانی را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

در این بازی که در دقیقه 30 ویلیام سالیبا از آرسنال اخراج شد، رایان کریستی و جاستین کلایورت برای تیم میهمان گلزنی کردند.

رایان کریستی پس‌ از بازی با رادیو بی‌بی‌سی 5 گفت: "برد بزرگی بود. یکی از چیزهایی که ما سعی می‌کنیم نسبت به فصل گذشته تغییر دهیم این است که چند امتیاز از تیم‌های برتر بگیریم و یا مانع از امتیاز گرفتن آن‌ها شویم. آرسنال تیم فوق‌العاده‌ای است و کارت قرمز جریان بازی را بسیار آرام تغییر داد، اما در هر صورت شکست دادن یک مدعی قهرمانی خوب بود و خیلی خوشحالم."

احساس شکست دادن آرسنال؟

ما باید از این موضوع اعتماد به نفس زیادی کسب کنیم. ما از نتیجه بازی مقابل لسترسیتی قبل از فیفادی ناراحت بودیم، می‌دانستیم که بازی‌های سختی در پیش داریم، اما امشب نشان دادیم که می‌توانیم مدعیان قهرمانی را شکست دهیم. ما باید با همین طرز فکر وارد بازی بعدی مقابل استون ویلا شویم.

کارت قرمز سالیبا؟

راستش را بخواهید من آن صحنه را ندیده‌ام. تنها چیزی که می‌دانم این است که اوانیلسون نزدیک به دروازه بود و به سختی فکر می‌کنم که مدافع آن‌ها فقط توپ را زده باشد، بنابراین من هم نظرم کارت قرمز است.

2097049

گلزنی؟

این یک حرکت از تمرین شده بود. یک پاس عالی از سوی جاستین کلایورت در گوشه محوطه جریمه گرفتم، دریبل زدن و فرستادن آن به داخل دروازه بسیار عالی بود.

اهداف این فصل؟

ما هدف دقیقی را تعیین نکردیم اما امیدواریم که به عنوان یک فصل در تمامی جوانب پیشرفت کنیم. ما از فصل گذشته راضی بودیم، اما می‌دانیم که می‌توانیم بیشتر پیشرفت کنیم و یکی از چیزهایی که ما را به آنجا می‌برد این است که مانند امروز از شش تیم بزرگ انگلیس امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها