کد خبر : 2078074 | 29 مهر 1403 ساعت 09:40 | 44.2K بازدید | 19 دیدگاه

خیلی زود به جام جهانی صعود می‌کنیم

شهاب زاهدی: تیم ملی پاور بانک من در ژاپن!

مهاجم اسبق پرسپولیس با تمجید عملکرد بازیکنان تیم ملی در جدال با قطر از آن به عنوان احساس غرورش یاد کرد.

شهاب زاهدی: تیم ملی پاور بانک من در ژاپن!

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که فصل گذشته راهی لیگ ژاپن شده و در تیم فوکوکا کار را دنبال می‌کند، درباره آخرین وضعیت خود و همچنین دیدار تیم ملی مقابل قطر صحبت کوتاهی با خبرنگار ما داشت.

شهاب زاهدی با اشاره به شرایط تیمش طی هفته‌های اخیر گفت: چهار بازی است که روند خوبی داریم و متاسفانه در بازی آخر علی‌رغم شرایط خوبی که برای کسب پیروزی داشتیم با تساوی کار را پایان دادیم. سه هفته دیگر از لیگ باقی مانده و فعلا در رده یازدهم هستیم و امیدوارم از این سه بازی با نتیجه خوبی خارج شده و جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: این هفته مقابل تیم کاشیوا بازی داریم که در خطر سقوط قرار دارد و مسلما بازی سختی برای ما خواهد بود. در بازی رفت با دو گل برنده شدیم و البته من حضور نداشتم. امیدوارم در این بازی بتوانم شرایط گلزنی خوبی برای خودم شکل دهم و با امتیاز هم از زمین خارج شویم. فاصله تیم‌ها از نظر کیفی و فنی زیاد نیست و همه بازی‌ها سخت و فشرده است.

شهاب زاهدی که با 9 گل زده در این تیم توانسته برترین گلزن فوکوکا لقب گیرد درباره شرایط خود نیز اینطور توضیح داد: بله، همانطور که گفتید تا به اینجا 9 گل در لیگ زده‌ام و دو گل هم زدم و یک پنالتی گرفتم. از عملکرد خودم تا حد زیادی راضی هستم و امیدوارم در ادامه بهتر هم شرایط پیش برود.

مهاجم ایرانی تیم فوکوکا درباره تیم ملی و برتری آن مقابل قطر هم گفت: علی‌رغم تایم بازی، آن را دیدم و واقعا لذت بردم و احساس غرور کردم. در تمرین بعد از این بازی هم هم‌تیمی‌هایم درباره نتیجه بازی صحبت می‌کردند. به هرحال قطر قهرمان آسیا محسوب می‌شد و طبیعی بود که برتری چهار گله ایران خیلی موردتوجه باشد و از اینکه آنها به این شکل درباره این بازی صحبت می‌کنند و از عملکرد ایران حرف می‌زنند احساس غرور بیشتری کردم. واقعا تلاش بازیکنان در این بازی ستودنی بود و دم‌شان گرم! به نوعی با این برد احساس غرور کردم و سرم در تمرین بالا بود و پاوربانک من در ژاپن شد.

2018004

زاهدی که مدتی است نتوانسته شرایط حضور در تیم ملی را به دست بیاورد درباره انتقاداتی که از امیر قلعه نویی می‌شود نیز اینطور واکنش نشان داد: اگر گفتم نمی‌خواهم حرفی بزنم به خاطر این است که اینطور القا می‌شود چون الان در تیم ملی نیستم برای آن حرف می‌زنم. اما عملکرد من مشخص است و عملکرد آقای قلعه نویی هم مشخص است و نیازی به تعریف من هم ندارند. به نظرم حتی عملکرد تیم ملی مقابل ازبکستان در تاشکند هم خوب بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست رفت وگرنه برنده بازی قطعا باید ایران می‌شد. برد چهار گله مقابل قهرمان آسیا هم که کاملا کیفیت تیم را نشان می‌دهد. شخصا معتقدم که این انتقادات از آقای قلعه نویی شایسته نیست. تیم ملی صدرنشین است و قطعا خیلی زودتر از آنچه که تصور کنید جواز صعود به جام جهانی را خواهد گرفت و این صعود باعث افتخار همگی ما خواهد شد.

مهاجم لژیونر فوتبال ایران درباره کیفیت گروه هم اینطور توضیح می‌دهد: انتقاد همیشه هست. در جام ملت‌ها هم ایران حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشت و حتی مقابل قطر هم می‌توانست بازنده نباشد. برتری مقابل ژاپنی که یادم هست قبل از آن همه چطور درباره نتایج این تیم حریف می‌زدند که غول‌های اروپایی را هم پرگل شکست داده، اتفاق بزرگی بود. در فوتبال هر اتفاقی امکانپذیر است. اما روند تیم ملی مثبت است و جای نقد و کارشناسی به نظرم اکنون اتفاق دیگری در حال رخ دادن است که چون عزیزان بزرگتر من هستند، حرفی درباره آن نمی‌زنم.

زاهدی درباره شانس حضورش در تیم ملی گفت: من صرفا باید تمرین کنم و بازی کنم و گل بزنم. این مسیر من است. حضور در تیم ملی بزرگترین هدف من است و قطعا هر کسی از آن احساس غرور می‌کند. با این حال به نظر کادرفنی کاملا احترام می‌گذارم و وظیفه‌ام را برابر خودم که بهترین نمایش و عملکرد است را دنبال خواهم کرد و امیدوارم به شکلی عمل کنم که شانس حضور در لیست را داشته باشم. قطعا اعضای کادرفنی تیم ملی هم عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر دارند و سعی می‌کنم بهترین ورژن خودم در این لیگ سخت را برای شانس حضور در تیم ملی به نمایش بگذارم و هیچ وقت از هدفم دست نمی‌کشم.

2002366

زاهدی درباره شرایط پرسپولیس و بازی این تیم در جدال با السد نیز می‌گوید: طبیعی است که عملکرد پرسپولیس را دنبال کنم. از برد آنها در دربی خوشحال شدم و امیدوارم این روند تا قهرمانی دوباره ادامه داشته باشد. در آسیا کار سخت شده اما هر چیزی امکانپذیر است. برای دوستانم آرزوی بهترین اتفاق را در جدال با السد دارم و مطمئنم آنها از پس این کار برخواهد آمد و خوشحالی را به هواداران هدیه خواهند داد.

دیدگاه‌ها