کد خبر : 2078070 | 28 مهر 1403 ساعت 23:42 | 7.8K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد رایس از آرسنالی‌ها: اشتباه احمقانه بسه!

دکلان رایس، ستاره آرسنال، پس از اخراج ویلیام سالیبا در بازی برابر بورنموث و در ادامه شکست توپچی‌ها، از اشتباهات خود و هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد.

انتقاد رایس از آرسنالی‌ها: اشتباه احمقانه بسه!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال اولین شکست فصل را تجربه کرد و با نتیجه‌ ۲-۰ به بورنموث باخت. گل‌های رایان کریستی و جاستین کلایورت این پیروزی را برای تیم میزبان رقم زد.

آرسنال در نیمه اول پس از اخراج ویلیام سالیبا وارد چالش بزرگی شد که در نهایت باعث باخت این تیم شد. این بازیکن فرانسوی پس از خود رایس و لئاندرو تروسار، سومین بازیکن آرسنال بود که در این فصل اخراج شد.

هافبک انگلیسی در صحبت‌های پس از بازی‌اش از هم‌تیمی‌هایش خواست تا اشتباهات اخیر را برطرف کنند. او در مصاحبه با اسکای اسپورتس پس از این شکست گفت: «ما در هشت بازی سه بار به خودمان ضربه زدیم. در بازی خانگی مقابل برایتون و خارج از خانه مقابل منچسترسیتی توانستیم فرار کنیم اما امروز بورنموث به حملاتش ادامه داد و بازی را ۲-۰ کرد.

من به تیم افتخار می‌کنم که حتی با ۱۰ نفر جنگیدند، اما بی‌تجربگی باعث شده آسیب ببینیم، ما باید اشتباهات را متوقف کنیم چون شما به ۱۱ بازیکن برای ۹۰ دقیقه نیاز دارید و این چیزی است که باعث بردن بازی‌ها می‌شود.

2097032

با ۱۰ نفر، ما شخصیت زیادی نشان دادیم تا در بازی بمانیم. این اشتباهات احمقانه باید متوقف شوند. شما به همه بازیکنان خود در زمین نیاز دارید.»

دیدگاه‌ها