کد خبر : 2078064 | 28 مهر 1403 ساعت 23:10 | 6.9K بازدید | 23 دیدگاه

آرتتا: با یک بازیکن اخراجی خیلی هم خوب بازی کردیم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش در شکست مقابل بورنموث نمی‌توانست با یک بازیکن کمتر بهتر از این کار کند.

آرتتا: با یک بازیکن اخراجی خیلی هم خوب بازی کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته هفتم لیگ برتر به مصاف بورنموث رفت و در بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست خورد.

آرسنال از دقیقه 30 این بازی با اخراج ویلیام سالیبا بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال کرد که میکل آرتتا از این نتیجه ناراضی است ولی از تلاش تیمش رضایت دارد.

آرتتا پس از بازی گفت: "تلاش برای برد در لیگ برتر با 10 نفر برای 60 تا 70 دقیقه بسیار سخت است، این تصادفی بود که انتظارش را داشتیم. ما مجبور شدیم در سه بازی آن را پشت سر بگذاریم و این به قیمت شکست در این بازی تمام شد. ما فرصت و لحظات بزرگی در بازی داشتیم که گلزنی کنیم، نتیجه متفاوتی بگیریم اما برخلاف آن یک گل دریافت کردیم. ما سعی می‌کنیم به قوانین پایبند باشیم.

سه کارت قرمز متفاوت و سه نتیجه بسیار متفاوت داشته‌ایم. تیم تلاش کرد، تلاش با 10 نفر فوق‌العاده بود اما امروز برای بردن بازی کافی نبود. مدتی طول کشید تا بفهمیم در 15 دقیقه اول باید چه کار می‌کردیم تا شروع کنیم، سپس بازی را در دست گرفتیم اما بعد از 30 دقیقه بازی تغییر کرد."

کارت قرمز نتیجه بازی را تغییر داد؟
بله کاملا. ما از نتیجه بسیار ناامید و ناراحت هستیم چون مجبور شدیم دوباره در چنین شرایطی بازی کنیم. من نمی‌توانم تیم را به خاطر نحوه برخوردشان با این اتفاق مقصر بدانم. امشب دو خطای بزرگ مرتکب شدیم که به قیمت از دست دادن نتیجه بازی تمام شد.

اخراج ویلیام سالیبا؟
این تصمیمی بود که در زمین مسابقه گرفته شد، تصمیمی که تغییر کرد. فکر نمی‌کنم دوباره تغییر کند.

2097023

جلوگیری از اخراج بازیکنان آرسنال؟
مواردی وجود دارد که ما در رابطه با موضوعات خاصی با بازیکنان بحث کرده‌ایم. آنچه امروز اتفاق افتاد تقریباً غیرقابل پیش‌بینی است. برنامه‌ریزی برای جلوگیری از اخراج نشدن بازیکنان بسیار دشوار است. اگر می‌خواهیم در این سطح برنده شویم، باید با 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن بازی کنیم.

امکان داشت با 10 نفر بهتر کار کنید؟
بازی بهتر با 10 بازیکن؟ نمی‌دانم بیشتر از این چه کار می‌توانیم بکنیم. آن هم وقتی خارج از خانه در این لیگ بازی می‌کنید. کاری که ما با 10 بازیکن انجام دادیم بسیار قابل توجه است.

دیدگاه‌ها