کد خبر : 2078061 | 28 مهر 1403 ساعت 23:01 | 3.2K بازدید | 16 دیدگاه

تمرین آسیایی شاگردان مورایس با حضور پیشکسوتان

مدیرعامل سپاهان: به حمایت همه نیاز داریم

تمرین امروز تیم سپاهان مهمانان خاصی داشت و مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز برای نخستین بار با بازیکنان صحبت کرد.

مدیرعامل سپاهان: به حمایت همه نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان که با شرایطی متفاوت و به لطف یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود، اکنون پس از تعطیلات بین‌المللی فیفادی خودش را برای دیدار در لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم آماده می‌کند و امروز در جریان تمرین طلایی پوشان، پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان با بازیکنان این تیم دیدار داشتند.
احمد یوسف‌زاده که به تازگی جای مهدی آذربایجانی را گرفته و به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان معرفی شده، در این بازدید با اشاره به اهمیت حضور پیشکسوتان در کنار تیم گفت: من در روزهای گذشته از پیشکسوتان عزیز درخواست کردم که در کنار سپاهان باشند؛ روزهای فشرده‌ای پیش‌ رو داریم و در این مسیر به حمایت همه علی‌الخصوص پیشکسوتان سپاهان نیاز داریم.

2097018

وی افزود: پیشکسوتان سپاهان مایه افتخار و دلگرمی سپاهان هستند و خوشحال هستم که در اینجا حضور دارند. امیدوارم شرایط سپاهان با حضور و دلگرمی آن‌ها همیشه رو به جلو و موفقیت باشد.
سپاهان اصفهان قرار است روز سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ برابر الشارجه امارات قرار بگیرد و این در شرایطی است که این تیم در دو بازی ۱ برد و ۱ شکست را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها