کد خبر : 2078058 | 28 مهر 1403 ساعت 22:56 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

فونسکا: این همان میلانی است که من دوستش دارم!

پائولو فونسکا بعد از پیروزی مقابل اودینزه به شدت از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و مدعی شد این همان تیمی است که مد نظر او قرار دارد‌.

فونسکا: این همان میلانی است که من دوستش دارم!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف حساس تیم‌های میلان و اودینزه در هفته هشتم رقابت‌های سری آ با برتری ۱-۰ شاگردان پائولو فونسکا در سن سیرو به پایان رسید. بردی که منجر به چهارده امتیازی شدن میلان و سیزده امتیازی باقی ماندن اودینزه شد.

پائولو فونسکا در کنفرانس خبری بعد از بازی شدیدا از عملکرد شاگردانش خوشحال بود و این پیروزی را کمترین حق تیمش در این مسابقه دانست. فونسکا در گفتگو با DAZN گفت: "باید بگویم که این بازی دو بخش داشت. ما در سی دقیقه اول کاملا خوب و باب میل بازی کردیم. نمایشی که به ایده‌های من بسیار نزدیک بود.

بعد از اخراج کارمان سخت شد اما اگر تاکنون شکی در مورد‌ اتحاد بازیکنان وجود داشت، امروز آن را به طور کامل برطرف‌ و ثابت کردیم که کاملا همدل هستیم. واقعا از همه بازیکنان راضی هستم. تمام نفراتی که امروز به میدان رفتند، تعیین کننده بودند و برای تیم بازی کردند."

2089399

با وجود آنکه اودینزه در این بازی دو گل مردود به ثمر رساند اما فونسکا معتقد است که میلان صدرصد شایسته پیروزی در این بازی بوده است. او در این مورد گفت: "اگر به برد نمی‌رسیدیم واقعا ناعادلانه بود. بهترین موقعیت‌ها را داشتیم و بی‌انصافی می‌شد اگر در این بازی سه امتیاز را به دست نمی‌آوردیم. از تک تک بازیکنان ممنونم. این همان تیمی است که من می‌خواهم.

همه باهم به کار دفاعی کمک کنند و در حمله نیز فرصت طلب باشیم. این همان تیمی است که من دوست دارم ببینم."

سرمربی میلان در مورد عملکرد کریستین پولیشیچ در این بازی افزود: "او یک پاس گل داد و بعد از ۱۰ نفره شدن، در کارهای دفاعی حاضر می‌شد و جانانه به نفرات عقب زمین کمک می‌کرد. بازی پولیشیچ امروز محشر بود. این همان روحیه‌ای است که همیشه باید در تیم داشته باشیم."

دیدگاه‌ها