کد خبر : 2078054 | 29 مهر 1403 ساعت 10:45 | 63.9K بازدید | 153 دیدگاه

اسنایدر:

بوسکتس مزخرف‌ترین بازیکنی بود که مقابلش بازی‌ کردم‌!

وسلی اسنایدر، هافبک سابق اینتر در اظهارنظری‌ عجیب مدعی شد که سرخیو بوسکتس مزخرف‌ترین بازیکنی که تاکنون مقابلش به میدان رفته است.

بوسکتس مزخرف‌ترین بازیکنی بود که مقابلش بازی‌ کردم‌!

به گزارش "ورزش سه"، وسلی اسنایدر، ستاره سابق تیم ملی هلند و همچنین باشگاه‌های اینتر و رئال مادرید، امروز در گفتگو با زیگو اسپورت، به انتقاد از سبک بازی سرخیو بوسکتس، هافبک کنونی اینترمیامی پرداخت و او را یکی از آزاردهنده‌ترین بازیکنانی که تاکنون مقابلش بازی کرده نامگذاری کرد.

اسنایدر درمورد بوسکتس گفت: "او از جمله بازیکنان بسیار آزاردهنده بود که همیشه توپ را به حریف هدیه می‌داد اما نمی‌توانست آن را پس‌ بگیرد. بوسکتس به محض اینکه با کوچک‌ترین برخورد‌ مواجه می‌شد، خودش را روی زمین می‌انداخت و شروع به گریه و زاری می‌کرد.

2097009

او یک گریه کننده مطلق بود و من به معنای واقعی کلمه در هر بازی با او دعوام می‌شد. یک بار به او گفتم در تابستان تورا در جزیره ایبیزا می‌بینم و آنوقت باید رودررو باهم صحبت کنیم.

در سال ۲۰۱۰ ما بارسلونا را در ایتالیا با نتیجه ۳-۱ شکست دادیم و در بازی برگشت به نیوکمپ رفتیم. فقط هشت دقیقه از بازی گذشته بود که تیاگو موتا با بوسکتس برخورد کرد. بوسکتس بعد از این برخورد روی زمین غلت می‌خورد و از لای دستانش یواشکی نگاه می‌کرد که ببیند آیا موفق به مجاب کردن داور برای اخراج موتا شده یا نه که موفق هم بود."

دیدگاه‌ها