کد خبر : 2078048 | 28 مهر 1403 ساعت 22:28 | 5K بازدید | 35 دیدگاه

بایرن 4-0 اشتوتگارت: خروج کین و کمپانی از مینی بحران!

بایرن مونیخ در بازی هفته هفتم بوندس‌لیگا با نتیجه 4-0 اشتوتگارت را شکست داد.

بایرن 4-0 اشتوتگارت: خروج کین و کمپانی از مینی بحران!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته هفتم بوندس‌لیگا به مصاف اشتوتگارت رفت و این بازی خانگی را با هت‌تریک هری کین و گل کینگزلی کومان با نتیجه 4-0 پشت سر بگذارد.

ویدئو: 356218

ترکیب تیم‌ها:

بایرن مونیخ: نویر، گوئررو، اوپامکانو، کیم مین جائه، دیویس، کیمیش، پاولوویچ، اولیسه، گنابری، مولر و هری کین

اشتوتگارت: نوبل، هندریکس، چابوت، رووالت، واینومان، استیلر، کارازور، لولینگ، اونداو، رِیدر، دمیروویچ

شیوه همیشگی در بایرن مونیخ امشب هم خوب کار کرد. بایرن می‌تواند دوباره با مربیگری ونسان کمپانی برنده شود و هری کین می‌تواند دوباره گلزنی کند. رکورددار قهرمانی در بوندس‌لیگا بازی حساس مقابل اشتوتگارت را با نتیجه 4-0 برنده شد و اولین سه امتیاز خود را پس از سه بازی بدون برد به دست آورد.

چیزی که باید کمپانی را خوشحال‌تر کند این بود که هری کین، مهاجم فوق‌العاده انگلیسی سه بار گلزنی کرد و به روند عدم گلزنی خود پایان داد.

در‌واقع می‌شود یک عنوان دیگر برای این بازی انتخاب کرد: کین و کمپانی اشتوتگارت را شکست دادند!

دقیقه 57: در فاصله 25 متری دروازه، کین به سادگی یک شوت را به گل تبدیل کرد. شوت قدرتمند او به گوشه پایین سمت چپ پرواز کرد و این تیم را پیش انداخت. الکساندر نوبل، دروازه‌بان بایرن که قرضی در اشتوتگارت حضور دارد، تمام تلاش خود را کرد اما نتوانست این توپ را مهار کند.

نتیجه 1-0 شد و اولین گل کین بعد از 393 دقیقه به ثمر رسید! این گل تسکین بزرگی برای مهاجم انگلیسی بود. او همین روش را در این بازی ادامه داد.

دقیقه 60: مولر با پاشنه خود توپ را وارد محوطه جریمه کرد، ضربه کین ابتدا مهار شد اما او ادامه داد. تلاش دوم او در نهایت وارد دروازه شد. 2-0!

در دقیقه 80 کین گل سوم خود را به ثمر رساند. او اولین بازیکن بایرن پس از روبرت لواندوفسکی در سپتامبر 2015 بود که موفق به هت تریک کامل شد. کینگزلی کومان هم در دقیقه 89 گل چهارم را به ثمر رساند.

کین در زمان مناسب به فرمی عالی بازگشته است. بایرن روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا و مربی سابق یعنی هانسی فلیک بازی خواهد کرد.

کین با هت تریک خود از اولین مینی بحران زیر نظر کمپانی نیز جلوگیری کرد! پس از سه بازی بدون پیروزی مقابل لورکوزن (1-1)، استون ویلا (1-0) و فرانکفورت (3-3)، بایرن مقابل اشتوتگارت دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

تنها ناکامی بایرن همین بود: الکساندر پاولوویچ، بازیکن با استعداد بایرن، تنها پس از 8 دقیقه به دلیل آسیب دیدگی شانه مجبور به تعویض شد. ستاره تیم ملی آلمان با غیبت چند هفته‌ای مواجه است.

پس از پایان این دیدار، در حالی که بایرن از جایگاه خود در صدر جدول دفاع می‌کند، اشتوتگارت فعلا در رده هشتم باقی مانده است.

گل‌ها:

1مشکی

2096999
هری کین پاس کوتاه یوشوا کیمیش را دریافت کرد و به سمت محوطه جریمه حرکت کرد که ضربه پرقدرت پای راست او در دقیقه 57 به گوشه دروازه رفت. 

2مشکی

2097001
ارسال به محوطه جریمه با ضربه هری کین همراه شد که ابتدا به مدافع حریف برخورد کرد و او در دومین تلاش موفق شد در دقیقه 60 به گل تبدیل کند.

3مشکی

2097000
هری کین در یک قدمی دروازه ضربه بلوکه شده ژوائو پالینیا را به راحتی در دقیقه 80 با ضربه پای چپ به گل تبدیل کرد.

4مشکی

2097002
کینگزلی کومان بعد از اینکه در محوطه جریمه ارسال بلوکه شده را کنترل کرد توپ را روی پای راست برد و با ضربه پرقدرت در دقیقه 89 به گل تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها