کد خبر : 2078047 | 29 مهر 1403 ساعت 07:15 | 24.8K بازدید | 35 دیدگاه

عفیف در خاص‌ترین فرم ممکن

تمام فکر و ذکر ستاره فوتبال آسیا: گل زدن به پرسپولیس!

اکرم عفیف برای گلزنی برابر پرسپولیس بسیار مشتاق است.

تمام فکر و ذکر ستاره فوتبال آسیا: گل زدن به پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر پس از پیروزی پرگل مقابل الشحانیه، حالا با آمادگی کامل خودش را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌کند تا سومین نبرد آسیایی خودش را پشت سر بگذارد. 
شاگردان سانچز اگرچه در این فصل از مسابقات لیگ ستارگان امتیازات مهمی را از دست داده و در خط دفاع هرگز نمایش خوبی نداشته است؛ در واقع السد قطر از ابتدای این فصل، تنها در دو بازی مقابل العربی در لیگ ستارگان و استقلال تهران در لیگ نخبگان کلین شیت کرده که این نشان می‌دهد عناصر دفاعی این تیم کیفیت لازم را ندارد اما با این حال در خط حمله و با حضور فوق ستاره‌ای چون اکرم عفیف وضعیت متفاوتی دارند.

۵ گل و ۸ پاس گل در ۱۳ بازی از تمامی رقابت‌های باشگاهی فصل ۲۰۲۴/۲۵، آماری است که این چهره ۲۷ ساله ثبت کرده و قطعا عفیف که هیچوقت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشده، انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در این دیدار دارد.

عفیف در هر دو دیدار این فصل السد در لیگ نخبگان مقابل استقلال و العین گلزنی کرده و در تلاش است با ادامه گلزنی‌هایش در این فصل از مسابقات باشگاهی آسیایی بتواند این روند را تکمیل کند و همچنین او با تاثیرگذاری مستقیم روی هر ۴ گل تیمش با ثبت پاس گل، اکنون وضعیتی دارد که دوست دارد باز هم گوشه زمین خوشحالی گل بگیرد.

دیدگاه‌ها