کد خبر : 2078036 | 28 مهر 1403 ساعت 21:41 | 6.3K بازدید | 25 دیدگاه

پاسخ کوبنده هری کین به انتقادات با دبل چهار دقیقه‌ای!

هری کین در بازی بايرن مونیخ و اشتوتگارت، در عرض تنها چهار دقیقه موفق به زدن دو گل برای باوارایی‌ها شد و بعد از سه بازی گلزنی‌ کرد.

پاسخ کوبنده هری کین به انتقادات با دبل چهار دقیقه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ و اشتوتگارت در آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر‌ رفته‌اند.

باوجود آنکه نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید و چندان اتفاق خاصی در آن رخ نداد اما بایرن در نیمه دوم با ارائه یک نمایش کاملا تهاجمی توانست در عرض تنها چهار دقیقه،‌ دو بار دروازه اشتوتگارت را باز کند و از حریف پیش‌ بیفتد.

هر دو گل‌ باوارایی‌ها تا اینجای بازی را هری‌ کین به ثمر رساند. بازیکنی که به علت عدم گلزنی در سه بازی اخیر بایرن مونیخ شدیدا مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته بود، با ثبت بریس تا دقیقه ۶۰ پاسخ خوبی‌ به منتقدانش داد.

در دقیقه ۵۷ بازی، توپ گیری عالی یوشوا کیمیش از بازیکنان اشتوتگارت و پاس خوب او در‌ نزدیکی‌ محوطه جریمه به هری کین، با شوت استثنایی کاپیتان تیم ملی انگلیس از فاصله ۲۰ متری تا دروازه اشتوتگارت،‌ دور از دستان الکساندر نوبل به ثمر رسید.

2096962

چهار دقیقه بعد از این گل، یک حمله دیگر از سمت راست زمین اشتوتگارت توسط سرژ گنابری آغاز شد. ارسال خوب او به محوطه جریمه به هری‌ کین رسید اما ضربه اولیه او توسط مدافعان اشتوتگارت مهار شد. کین با سماجت مثال زدنی خود از خیر این توپ نگذشت و در همان شلوغی محوطه جریمه با ساخته و پرداخته کردن توپ برای خودش، با ضربه دقیق در نزدیکی‌ شش قدم حریف توانست گل دوم خودش را به ثمر برساند.

2096964

این هشتمین گل هری کین در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا بود و او حالا تنها یک گل دیگر با عمر مرموش برای تصاحب صدر جدول گلزنان بوندسلیگا فاصله دارد.

دیدگاه‌ها